Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
A cégünk által nyújtott domain, levelezési és tárhely szolgáltatások nem, vagy csak részben tartalmazzák a rendszerekkel járó technikai és administrációs feladatokat . Ennek oka, hogy az ügyfeleink egy részénél ezeket a feladatokat belső kolléga végzi el, illetve a kikalkulát költségek minimális költségek nem fedezik en munkák költségeit.
Ezen feladatok elvégzésére három lehetőség van:
Ebben az esetben az ügyfél egyik kijelölt munkatársa végzi el a feladatokat egy megadott könnyen kezelhető webes rendszerben.
https://adminmail.hu:8080
Ehhez segítséget itt talál:
https://www.ispconfig.org/documentation/user-manual/
A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót cégünktől tudja igényelni.
A szolgáltatás igénybevétele esetén az összes olyan feladatot, amely a levelezéssel kapcsolatos a cégünk végzi el.
Ennek költségét az alábbi táblázat tartalmazza:
Ha nem születik megállapodás vagy döntés, abben az esetben a felmerülő igényeket cégünk eseti munkaként kezeli az alábbi táblázatban szereplő díjazás szerint: Eseti szolgáltatási díjak és időablakok
A levelezésben a lehetőségek a szerveren 30 napos tárolást engednek a véletlen vagy szándékos törlés esetében. Az AdminSys Kft. munkatársai soha, semmilyen esetben nem törölnek levelet az ügyfél postafiókjából-
Ha egy ügyfelenünktől távozik egy kolléga a levelezését igyekszünk a legnagyobb körültekintéssel kezelni, ezért kérjük az ügyfél technikai kapcsolatartó kollégáját, hogy figyelmesen olvassa el a leírást:
A távozó kolléga tényét kérjük, hogy mihamarabb közölje felénk telefonon (06-1-4453323, 06-30-919-1116), vagy e-mail, ben helpdesk@adminsys.hu címen: A levél tárgya tartalmazza: kilépő kolléga: Példa Béla A levél szövege: kollégának utolsó munkanapja, távozás után ki kapja meg a leveleit, és mi legyen a meglévő levelekkel.
(a vélhetően távozott kollégák fiókját szerverünk is figyeli, ezért az egy hónapnál régebben használt postafiókok estén mi veszünk fel hibajegyet)
Ha a technikai kapcsolatartó másként nem dönt nyolc napon belül , akkor az eljárás automatikusan a következő. - a fiókot arhiváljuk és fél évig tároljuk a szerverünkön, ezután eltávolítjuk (lemásoljuk az ügyfél szerverére) - a kolléga címét minden terjesztési csoportból eltávolítjuk - a leveket a technikai kapcsolatartó (annak hiányában az ügyvezető) e-mail címére irányítjuk, amíg más döntés nem születik.
A feladat költsége: - Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes - ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk a díj egyik esetben sem tartalmazza a learhivált levelek későbbi bármilyen kezelését!
Gyakran előfordul, hogy az ügyfél új eszközre, telefon, tablet, gép próbálja beállítani a levelezését, és a szakszerütlen beállítások használata miatt a többszöri sikertelen bejeletnkezést a szerverünk védelmi rendszere betörésnek vélelmezi, ezért letiltja a hibás kérésről érkező kommunikáció publikus címét. Ebben az esetben csak az AdminSys Kft. munkatársa tudja feloldani ezt a tiltást, az ideig a kolléga, de akár a teljes iroda nem tud levelezni.
Ezért kérjük, hogy a beállítást nagy gondossággal végezzék el, és szükség esetén kérjék kollégáink segítsését (06-1-445-3323, 06-30-919-1116) A levelezés beállításról erre a link -re kattintva talál információt.
A feladat költsége: - Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes - ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk
Gyakran előfordul, hogy az ügyfél küld egy levelet a parnerének, és az nem érkezik meg, vagy fordítva, a partnertől vár egy levelet, ami nem érkezik. Az első eset a mi feladatunk, a második esetben segíteni tudunk a felderítésben, ha a levél nagyon fontos.
Ügyfelünk küldi a levelet, és az nem érkezik meg a címzetthez. Gyakori hibák, magyarázatok a problémára - az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire angol nyelven: Unknow user, unknow mailbox stb.) - a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott) Ha ezek egyike sem igaz, akkor vizsgáljuk a problémát: a küldő és a partner e-mail címének, illetve a körülbelüli időpont ismeretében megvizsgáljuk a kiküldés körülményeit a levelező szerveren, Ezeket az informáckat megosztjuk a fogadó fél levelező rendszergazdájával (ha van ilyen)
A partner küldi a levelet és az ügyfél nem kapja meg. Gyakori hibák, magyarázatok a problémára - az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire anygol nyelven) - a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott) Ha ezek egyike sem áll fent, akkpr a küldő féltől kérünk egy információs rendszer naplót, amelyből kiderül, hogy a levél a rendszerünkben kézbesítve lett. Ha nincs ilyen naplófile, vagy nekünk kell megvizsgálnunk a levél fogadásának tényét, ezt külön kérésre tesszük meg, és enne költségét nem tartalmazza az Admin Postamesteri szolgáltatás. A feladat költsége: - a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk.
Levelezés beállítása saját levelező rendszer esetén
Levelezés beállítás helyi Exchange szerver esetén Levelezés beállítás MS O365 Exchange szerver esetén