Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására kötött keretszerződés.
A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.
Átalánydíjas alapfeladatok
Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi feladatokat vállaljuk:
Az átalánydíjas szolgáltatás kiegészíthető egyéb szolgáltatásokkal
Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:
(bővebben lsd. az Eseti szolgáltatás)
A munkánk egyik - megitélésünkben is -legfontosabb része, az ügyfeleink munkatársainak technikai támogatása.
A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
Időablak:
1. - a távasztal segítségre a TeamViewer 12 -es verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.
Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)
A szolgáltatás díjazása:
A kiszolgáló karbantartása munkánk egyik legfontosabb feladata, mert ha a kiszolgáló szerver nem működik, a cég munkatársai nem tudnak dolgozni, ami komoly anyagi és egyéb költségeket jelent a cég számára.
a kiszolgálón többnyire az alapfunkciókon túl ügyviteli, vagy egyéb rendszer is fut. Ennek technikai támogatását a megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése, karbantartása, és mentésének ellenőrzése a fejlesztői utmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése, átkonfigurálása, költöztetése, egyéb feladatok.
Az átalánydíjas szerződés keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát, és tervezett időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben nincs erre utalás, abban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik.