Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására kötött keretszerződés.
A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.
Átalánydíjas felhasználó támogatás alapfeladatok
Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi feladatokat vállaljuk:
Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:
A munkánk egyik - megitélésünkben is -legfontosabb része, az ügyfeleink munkatársainak technikai támogatása.
A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
Időablak:
1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.
Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)
A szolgáltatás díjazása:
A kiszolgáló karbantartása munkánk egyik legfontosabb feladata, mert ha a kiszolgáló szerver nem működik, a cég munkatársai nem tudnak dolgozni, ami komoly anyagi és egyéb költségeket jelent a cég számára.
A kiszolgáló szoftveres karbantartásának keretén belül folyamatosan monitorozzuk a kiszolgáló működését, heti rendszerességgel leellenőrizzük a szerver állapotát, frissítjük a gyártó által javasolt frissítéseket, illetve különös hangsúlyt fektetünk az adatok mentésére.
A kiszolgáló szerveren többnyire a rendszer alapfunkcióin túl ügyviteli, vagy egyéb felhasználói rendszer szerver komponense is fut. Ennek technikai támogatását egyedi megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése, karbantartása, és mentésének ellenőrzése a fejlesztői útmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése, átkonfigurálása, költöztetése, egyéb feladatok.