Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Szerződött ügyfeleink esetén azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve a nem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén eseti szolgáltatásként vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését!
Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük, illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog.
Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások, a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is.
A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedi megállapodás szerint eltérhetünk.
FONTOS! Ügyeletet nem tartunk munkaidőn kívül, a szolgáltatás csak az előre egyeztetett munkákra vonatkozik!!
Az árváltoztatás jogát - előzetes értesítés után - fenntartjuk!
A telefonos,illetve távasztalos segítség esetén a nem átalánydíjas munkák esetében az minimum az első fél órát kiszámlázzunk a sikertelen hibaelhárítás esetén is, ha a sikertelenség nem rajtunk múlik, illetve abban az esetben, ha a társvállalkozó, vagy harmadik fél nem segíti megfelelően a munkánkat, vagy nem reagál a kérdéseinkre. Igaz ez abban az esetben is, ha egy harmadik fél hozzá nem értése miatt kell dolgoznunk, az átalánydíjas munkától függetlenül
A helyszíni technikai tanácsadás és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést, és két kiszállást fog jelenteni.