Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Az informatikai rendszerek egyik legfontosabb eleme a kiszolgáló szerver gép. Ennek hadveres rendelkezésre állása az egyik legfontosabb feladata az üzemetető cégnek.
Az informatikai rendszerekben, legtöbb esetben a szerver kiszolgáló biztosítja teljes rendszer működéséhez szükséges szolgáltatásokat (címkiosztástól, címfeloldás, felhasználó azonosítás), illetve a belső ügyviteli vagy egyéb rendszer kiszolgálását. Ennek meghibásodása, kiesése az üzemből, kihatással van a teljes rendszerre, ezért ennek szakszerű karbantartása a nagyon fontos feladat. Továbbá ezen a kiszolgáló gépen van telepítve a cég által használt hálózati rendszerek, programok.
Az AdminSys Kft. húsz év tapasztalattal felügyel, üzemeltet, és tart karban szervereket. Cégünk e feladat keretén belül csak az alábbi alapfeladatokat végzi el: - fizikai állapot távoli figyelése (ha ez lehetséges az adott hardver esetén) - virtuális környezet felügyelete, karbantartása, - a szerver hardveres és szoftveres felügyelete, frissítése, karbantartása, - lemezek állapotának figyelése - szemét szedés, töredezés mentesítés - nem megfelelő használat detektálása és kezelése - ütemezett adatmentés stratégia kialakítása, ellenőrzése és felügyelete - minden olyan karbantartás jellegű munka, amely nem a felhasználói bejelentésre történik - kivétel adatvisszaállítás mentésből (csak egy adatállomány vagy könyvtár visszaállítása a kialakított mentési struktúra, és mentési időtartam keretén belül, illetve, ha visszaállítható)
Az egyedi szoftverek támogatása nem tartozik az alapinfraktruktúra támogatásához, de alapszintű szintű ismerte és támogatása többnyire a cégünk feladata, de ennek szakszerűbb kezelését ismerete a szoftvert támogató céggel együttműködve végezzük. Feladatunk, a rendszer megfelelő mentésének kialakítása a támogató cég segítségével, illetve ennek ütemezett felügyelete.
A szolgáltatás tartalmazza - a program alapszintű megismerését - a program adatainak, információinak tárolását, naprakészen tartását - a program mentésének ellenőrzését - frissítését a fejlesztő, illetve támogató cég utmutatása szerint (havi két alkalommal) - kapcsolattartás a program fejlesztőjével, támogatójával
* a díjazás kiterjeszthető a Tervezett időkerettel (3.2)
A szolgáltatás nem tartalmazza - a szakszerű, az utasításban leírt frissítés utáni bármilyen hibajelenség kezelését, elhárítását. - bármilyen a programmal kapcsolatos hiba elhárítása - bármilyen a hálózati kapcsolathoz kötödő hiba elhárítása, kivétel az alapindraktruktúra működése - adatok visszatöltését mentésből