Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Mit takar a szolgáltatás, és miért van szükség rá?
Több évnyi üzemeltetési tapasztalatunk, hogy meghibásodás esetén
Csereeszköz biztosítási szolgáltatásunk, ügyfelünkkel egyeztetve azon informatikai eszközökre vonatkozik, amelyeknek működését az ügyfél rendszereiben kritikusnak vélünk, olyan szempontból, hogy ezen eszközök meghibásodása esetén az informatikai rendszer cégen belül globálisan válik használhatatlanná.
Kritikus eszközök:
illetve
Kevésbé kritikus eszközök:
Ügyfeleink részére biztosítjuk ezen eszközök cseréjét havi díj ellenében, Ha az ügyfél nem él a havi díjas konstrukcióval, a díjazás a táblázatban szereplő napi díj ls eseti díjazás szerint történik.
* - nem garantált szolgáltatás
A szolgáltatásnak igénybevétele nem garanciális esetben maximum 10 munkanap. Ez idő alatt a szolgáltató ajánlatot tesz egy új eszköz beszerzésére.
A szolgáltatás igénybevétele garanciális esetben: a garanciális ügyintézés ideje.
Nem globálisan kritikus eszköz, de egy hosszabb szervizelés esetén a gépet használó munkatárs nem tud dolgozni.
A szolgáltatás keretén belül ügyfeleink részére fenntartunk egy csere számítógépet, amelyet meghibásodás esetén beállítunk az ügyfélnél.
A csereeszközök kint léte csak a megfelelő eszköz beszerzéséig érvényes, ami nem lehet több tíz munkanapnál. Ez idő alatt cégünk vállalja, hogy intézi garanciális esetben a termék garanciáját, nem garanciális esetben új eszköz beszerzésére küld ajánlatot. Az ügyfél állalja, hogy az ajánlatra mihamarabb, de legkésőbb három nap alatt válaszol.