Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Az átalánydíjas szerződés keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát, és tervezett időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben nincs erre utalás, abban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik. Ennek idő- és munkatartama a szerződésben rögzítve, de általában két óra.
Azoknál a cégeknél, ahol van ütemezett kiszállás, egyeztetve ütemezetten végezzük a karbantartást, ahol nincs ilyen szolgáltatásunk, ott eseti jelleggel.
Ez idő alatt elsődlegesen az alap infratruktúra karbantartását végezzük, de természetesen az előre bejelentett felhasználói problémákat is megoldjuk, tesszük ezt abban az esetben, ha a feladat nem végezhető el távoli asztal segítséggel.
Az ütemezett feladatok időpontja előre rögzítve van, ettől eltérni nem nagyon tudunk.. Ezért az egyéb, sűrgös szükséges eseti kiszállásokat ettől külön kezeljük.
Az ütemezett kiszállás során a helyszínen megjelenő kolléga nem rendelkezik döntési és szervezési jogoasultsággal, ezért kérjük ügyfeleinket, hogy ezekkel a kéréseket ne neki tegyék fel.
Az irodai munka elvégzésének milyensége nagy mértékben függ, hogy a számítógép vagy lapto, mint munkaeszköz mennyire van karbantartva. Munkánk során gyakran tapasztaljuk, hogy ezeket a munkaállomásokat, amelyeken a munkatársak dolgoznak, idő hiányában nagyon nehezen lehet karbantartani. Ezért igyekszünk a messzemenőkig figyelembe venni ezt a tényt, ezért a gépek karbantartását előre egyeztetetten igyekszünk elvégezni.
A feladatot a helyszínen végezzük, azon ügyfelek részére akiknek erre vonatkozóan szerződésünk van, a szerződés keretén belül, ahol nincs ilyen szolgáltaltatás, eseti jelleggel.