Ez az oldal csak olvasható. Megtekintheted a forrását, de nem változtathatod meg. Ha úgy gondolod, hogy ez helytelen, kérdezd az Adminisztrátorokat!
Állandó partnereinknél a szerződés szerint előre egyeztetett időpontokban ütemezetten kiszállunk, és elvégezzük a szerződésben meghatározott rendszerkarbantartási feladatokat. Ennek idő- és munkatartama a szerződésben rögzítve, de általában két óra.
Ez idő alatt elsődlegesen az alap infratruktúra karbantartását végezzük, de természetesen az előre bejelentett felhasználói problémákat is megoldjuk, tesszük ezt abban az esetben, ha a feladat nem végezhető el távoli asztal segítséggel.
Az ütemezett feladatok időpontja előre rögzítve van, ettől eltérni nem nagyon tudunk.. Ezért az egyéb, sűrgös szükséges eseti kiszállásokat ettől külön kezeljük.
Az ütemezett kiszállás során a helyszínen megjelenő kolléga nem rendelkezik döntési és szervezési jogoasultsággal, ezért kérjük ügyfeleinket, hogy ezekkel a kéréseket ne neki tegyék fel.