====== Értékesítés ====== ==== Koncepció és szakértelem ==== Az AdminSys Kft. értékesítési koncepciója a technikai és felhasználói igények és követelmények alapos felmérésen, és átgondolásán alapszik. Megkeresés esettén igyekszük a felmerült igényt alaposan körüljárni, átgondolni, és az ügyféllel átbeszélni a lehetőségeket. Az értékesített informatikai eszközöket legális uton, hivatalos nagykereskedések és disztibúciókon kerestül szerezzük be, és értékesítjük. Az általunk értékesített eszközökre az alábbi szolgáltatásokat vállaljuk: * ha az eszköz tőlünk lett beszerezve, meghibásodás esetén díjmentesen vállaljuk a garanciális ügyintézést a feltüntetett garanciális időszak idején * ha az eszközre az ügyfél szerződött velünk csereeszköz szolgáltatásra, ebben az esetben vállaljuk a konfigurációk mentését, és meghibásodás esetén csereeszköz biztosítását (többnyire a hálózati eszközökre) * vállaljuk az eszköz üzembe helyezését az ajánlatban feltüntetett kedvező díjazás mellett * vállaljuk az eszközzel kapcsolatos támogatást és szaktanácsadást a beüzemeléstől számított hónapig (ha nincs átalánydíjas szerződés) ==== Az árajánlattal kapcsolatos feltételek ==== * ha az ajánlat szövege másként nem rendelkezik, az ajánlatunk **8 munkanapig érvényes!** * az árak nettó egységárak és az áfát nem tartalmazzák. * a feltüntetett árak csak az ajánlatban szereplő darabszám megrendelése esetén érvényesek. * az ajánlati árat automatikusan módosíthatják a járulékos költségekben (beszállítói ár, típusmódosulások, vám, ÁFA) bekövetkezett változások is.