Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására adott időkeretre kötött keretszerződés.
A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.
Felhasználó támogatási feladatok
Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi alapfeladatokat vállaljuk:
Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:
A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
A munkánkat az alábbi időablakban végezzük
Paraméter | Érték | Megjegyzés |
---|---|---|
Időablak | 8:00 - 17:30 | csak a megadott elérhetőségeken |
reagálási idő | 4 óra - 8 óra | a feladat elkezdés ideje |
Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység |
---|---|---|---|---|
E-mail, telefonos segítségnyújtás | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.1 pontja | szerződésben meghatározott, | alkalom |
Távasztal1 | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.2 pontja | szerződésben meghatározott, | 15 perc |
Technikusi munka | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.3 pontja | 1 óra | |
Mérnöki munka3 | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.4 pontja | nincs meghatározva | 1 óra |
1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.
Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)
A szolgáltatás díjazása:
Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|---|
Felhasználói támogatás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom |
Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|---|
Hardver karbantartás | félévente | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom | |
Szofveres karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | nincs |