Tartalomjegyzék

Felhasználó támogatás, tanácsadás

Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására adott időkeretre kötött keretszerződés.

A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.

Felhasználó támogatási feladatok

Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi alapfeladatokat vállaljuk:

Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:


Szolgáltatás időablak, díjjazása

A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.

Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.

A munkánkat az alábbi időablakban végezzük

ParaméterÉrtékMegjegyzés
Időablak8:00 - 17:30csak a megadott elérhetőségeken
reagálási idő4 óra - 8 óraa feladat elkezdés ideje
SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgység
E-mail, telefonos segítségnyújtásnincs meghatározvaszerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.1 pontjaszerződésben meghatározott,alkalom
Távasztal1 nincs meghatározvaszerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.2 pontjaszerződésben meghatározott,15 perc
Technikusi munkaszerződésben meghatározottszerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.3 pontja 1 óra
Mérnöki munka3nincs meghatározvaszerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.4 pontjanincs meghatározva1 óra

1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.

Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)

A szolgáltatás díjazása:

SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgységMegjegyzés
Felhasználói támogatásfolyamatosszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottalkalom

Munkaállomások, notebook -ok harveres és szofveres karbantartása

SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgységMegjegyzés
Hardver karbantartásféléventeszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottalkalom
Szofveres karbantartásfolyamatosszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottnincs

Hálózati eszközök karbantartása