Szerződött ügyfeleink esetén azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve a nem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén eseti szolgáltatásként vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését!
Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük, illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog.
Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások, a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is.
A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedi megállapodás szerint eltérhetünk.
Támogatás típusa | Óradíj | Egység | Egység típusa | Nettó egységár | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|---|
E-mail / Telefonos segítségkérés | 10 200,- | 30 | perc | 5.100,- | minimum az első fél órát kiszámlázzuk |
Távoli asztal segítség | 10 200,- | 30 | perc | 5 100,- | |
Technikusi munkadíj | 10 200,- | 30 | perc | 5 100,- | az első órát teljesen kiszámlázzuk |
Mérnöki munkadíj | 14 800,- | 30 | perc | 7 400,- | az első órát teljesen kiszámlázzuk |
Támogatás típusa | Óradíj | Egység | Egység típusa | Nettó egységár | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|---|
E-mail / Telefonos segítségkérés | 15 300,- | 15 | perc | 3 825,- | |
Távoli asztal segítség | 15 300,- | 15 | perc | 3 825,- | |
Helyszíni munka (technikusi) | 15 300,- | 30 | perc | 7 650,- | az első órát teljesen kiszámlázzuk |
Helyszíni munka (mérnöki) | 22 200,- | 30 | perc | 11 000,- | az első órát teljesen kiszámlázzuk |
Kiszállás | 15 000,- | 1 | alkalom | 15 000,- | |
Technikai tanácsadás, ügyintézés 2 | kizárólag munkaidőben! |
Ügyeletet nem tartunk munkaidőn kívül, a szolgáltatás csak az előre egyeztetett munkákra vonatkozik!!
Az árváltoztatás jogát - előzetes értesítés után - fenntartjuk!
A telefonos,illetve távasztalos segítség esetén a nem átalánydíjas munkák esetében az átalánydíjas ügyfelek esetén minimum az első fél órát, nem átalánydíjas ügyfél esetén az első órát kiszámlázzunk a sikertelen hibaelhárítás esetén is, ha a sikertelenség nem rajtunk múlik.
Ilyen helyzetek, a ha a társvállalkozó, vagy bármelyik harmadik fél, akitől függ a feladat megoldésa nem segíti megfelelően a munkánkat, vagy nem reagál a kérdéseinkre, illetve ha a beüzemelendő eszköz vagy szolgáltatás nem megfelelő a feladat megoldására.
Igaz ez abban az esetben is, ha egy harmadik fél hozzá nem értése miatt kell dolgoznunk, az átalánydíjas munkától függetlenül.
A helyszíni technikai tanácsadás és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést, és két kiszállást fog jelenteni.