Szerződött ügyfeleink esetén, azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve anem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén eseti szolgáltatásként vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését!
Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük, illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog.
Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások, a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is.
A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedimegállapodás szerint eltérhetünk.
Szerkesztés
Támogatás típusa | Óradíj | Egység | Egység típus | Nettó egységár | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|---|
„B” kategória (havi nettó 100 000,-Ft alatti átalánydíj esetén) | |||||
E-mail/ Telefonos segítségkérés | 1 | alkalom | 3 300,-Ft | ||
Távoli asztal segítség | 6 600,-Ft | 15 | perc | 1 650,-Ft | |
Helyszíni munka (technikusi) | 6 600,-Ft | 30 | perc | 3 300,-Ft | az első órát teljesen kiszámlázzuk |
Helyszíni munka (mérnőki) | 13 200,-Ft | 30 | perc | 6 600,-Ft | az első órát teljesen kiszámlázzuk |
Technikai tanácsadás, ügyintézés | 6 600,-Ft | 1 | alkalom | 6 600,-Ft | |
Kiszállás | 6 000,-Ft | 1 | alkalom | 6 000,-Ft |
Szerkesztés
Szerkesztés
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
1, 2, 3. - a helszíni technikai tanácsadás, és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést, és két kiszállást fog jelenteni.