Az informatikai rendszerek egyik legfontosabb eleme a kiszolgáló szerver gép. Ennek hadveres rendelkezésre állása az egyik legfontosabb feladata az üzemetető cégnek.
Támogatás típusa | Egység | Egység típusa | Nettó egységár | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|
Hardveres és virtuális környezet felügyelete, karbantartás | 1 | hó | szerződés szerint | költségtáblázat 1.1 sora |
Az informatikai rendszerekben, legtöbb esetben a szerver kiszolgáló biztosítja teljes rendszer működéséhez szükséges szolgáltatásokat (címkiosztástól, címfeloldás, felhasználó azonosítás), illetve a belső ügyviteli vagy egyéb rendszer kiszolgálását.
Ennek meghibásodása, kiesése az üzemből, kihatással van a teljes rendszerre, ezért ennek szakszerű karbantartása a nagyon fontos feladat.
Továbbá ezen a kiszolgáló gépen van telepítve a cég által használt hálózati rendszerek, programok.
Az AdminSys Kft. húsz év tapasztalattal felügyel, üzemeltet, és tart karban szervereket.
Cégünk e feladat keretén belül csak az alábbi alapfeladatokat végzi el:
- fizikai állapot távoli figyelése (ha ez lehetséges az adott hardver esetén)
- virtuális környezet felügyelete, karbantartása,
- a szerver hardveres és szoftveres felügyelete, frissítése, karbantartása,
- lemezek állapotának figyelése
- szemét szedés, töredezés mentesítés
- nem megfelelő használat detektálása és kezelése
- ütemezett adatmentés stratégia kialakítása, ellenőrzése és felügyelete
- minden olyan karbantartás jellegű munka, amely nem a felhasználói bejelentésre történik
- kivétel adatvisszaállítás mentésből (csak egy adatállomány vagy könyvtár visszaállítása a kialakított mentési struktúra, és mentési időtartam keretén belül, illetve, ha visszaállítható)
Támogatás típusa | Egység | Egység típusa | Nettó egységár | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|
Szerver kiszolgáló alap karbantartás | 1 | hó | szerződés szerint | költségtáblázat 1.2 sora |
Munkaállomás kiszolgáló karbantartás | 1 | hó | szerződés szerint | költségtáblázat 1.3 sora |
Az egyedi szoftverek támogatása nem tartozik az alapinfraktruktúra támogatásához, de alapszintű szintű ismerte és támogatása többnyire a cégünk feladata, de ennek szakszerűbb kezelését ismerete a szoftvert támogató céggel együttműködve végezzük.
Feladatunk, a rendszer megfelelő mentésének kialakítása a támogató cég segítségével, illetve ennek ütemezett felügyelete.
A szolgáltatás tartalmazza
- a program alapszintű megismerését
- a program adatainak, információinak tárolását, naprakészen tartását
- a program mentésének ellenőrzését
- frissítését a fejlesztő, illetve támogató cég utmutatása szerint (havi két alkalommal)
- kapcsolattartás a program fejlesztőjével, támogatójával
Támogatás típusa | Egység | Egység típusa | Nettó egységár | Megjegyzés |
---|---|---|---|---|
Egyedi szoftver támogatás | 1 | hó | szerződés szerint | költségtáblázat 1.4 sora, megadott incidensszámra érvényes* |
* a díjazás kiterjeszthető a Tervezett időkerettel (3.2)
A szolgáltatás nem tartalmazza
- a szakszerű, az utasításban leírt frissítés utáni bármilyen hibajelenség kezelését, elhárítását.
- bármilyen a programmal kapcsolatos hiba elhárítása
- bármilyen a hálózati kapcsolathoz kötödő hiba elhárítása, kivétel az alapindraktruktúra működése
- adatok visszatöltését mentésből
Paraméter | Érték | Megjegyzés |
---|---|---|
Időablak | 8:00 - 16:30 | proaktív szolgáltatás |
reagálási idő | 4 órán belül |
Szolgáltatás | Gyakoriság | Egység | Megjegyzés |
---|---|---|---|
Hardver karbantartás | félévente | alkalom | |
Virtuális környezet karbantartás | folyamatos | nincs | |
Szofveres karbantartás | folyamatos | nincs | |
Ütemezett ellenörzés | heti | alkalom | |
Proaktív figyelés | folyamatos | folyamatos |