Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


admin_levelfelderites

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
admin_levelfelderites [2020/12/21 14:02]
Horvath Lorand [Mely feladatok tartoznak ide:]
admin_levelfelderites [2021/01/06 09:09] (aktuális)
Horvath Lorand [A feladatok, amelyek ehhez a szolgáltatáshoz tartozhatnak:]
Sor 4: Sor 4:
  
  
-===== feladatok, amelyek ehhez a szolgáltatáshoz tartozhatnak ​=====+===== Mely feladatok ​nem tartoznak ide (ezeket díjmentesen végezzük): ​=====
  
-  * e-mail jelszó csere, jelszó megadás (negyed óra - 1 incidens) +  * levelezési kvóta szükség szerinti emelése 
-  * új e-mail cím felvétele és beállítása a kliens gépen(negyed óra - 1 incidens) +  * <font inherit/​inherit;;#​000000;;​inherit>​postaláda arhiválási szolgáltatás ​beállítása</​font>​ 
-  * megfelelő csoportokban helyezése ​(negyed óra - 1 incidens) +  * <font inherit/​inherit;;#​000000;;​inherit>​levelező kliensen végzendő bárminemű feladatjavítás, hibaelhárítás</​font>​ 
-  ​* levelezés beállítása mobiltelefonra távsegítséggel (negyed ​óra - 1 incidens) +  * <font inherit/​inherit;;#​000000;;​inherit>​elküldött,​ de nem megérkezett levél felderítése a szerver elhagyásáig ​(SMTP log átadása)</​font>​ 
-  * meglévő ​e-mail ​cím módosítása, (negyed óra - 1 incidens+ 
-  alias és továbbítási címek felvétele ​(negyed óra 1 incidens+Ezen feladatok elvégzésére három lehetőség van: 
-  házon kívülvagy egyáb automatikus válaszüzenetek beállítása + 
-  * tárhely kiosztással kapcsolatos feladatok+===== Saját feladatvégzés,​ amennyiben nem kívánja igénybevenni a szolgáltatást ===== 
-  ​* ​[[:http:​aszf.adminsys.hu:​doku.php?​id=admin_levelfelderites#​tavozo_kollegak_levelezesenek_kezelese|megszűnő e-mail címek, postafiók tartalmának kezelése]] + 
-  levél ​felderítés:​ levél küldésével és fogadásával kapcsolatos problémák kezelése ​(kivétel ​a meg nem érkezett ​levél) (fél óra 2 incidens +Ebben az esetben az ügyfél egyik kijelölt munkatársa végzi el a feladatokat egy megadott könnyen kezelhető webes rendszerben. 
-  tiltásBAN -olás feloldása ​ha nem mi okozzuk ​tiltást ​(fél óra 2 incidens + 
-  * minden egyéb, a levelezéssel kapcsolatos ​feladat+[[https://​adminmail.hu:​8080|https://​adminmail.hu:​8080]] 
 + 
 +Ehhez segítséget itt talál: 
 + 
 +[[https://​www.ispconfig.org/​documentation/​user-manual/​|https://​www.ispconfig.org/​documentation/​user-manual/​]] 
 + 
 +A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót cégünktől tudja igényelni. 
 + 
 +===== Admin postamesteri szolgáltatás ===== 
 + 
 +A szolgáltatás igénybevétele esetén az összes olyan feladatot, amely a levelezéssel kapcsolatos a cégünk végzi el. 
 + 
 +Ennek költségét az alábbi táblázat tartalmazza:​ 
 + 
 +^Támogatás típusa^Egység^Egység típusa^Nettó egységár^Megjegyzés| 
 +|Admin postamesteri szolgáltatás|  ​ ​| ​ alk.  |  szerződés szerint ​ |átalánydíjas ügyfeleink részére ​ | 
 +|Admin postamesteri szolgáltatás| ​ 1  |  ​óra ​ ​| ​ 8000 Ft.  |nem átalánydíjas ügyfeleink részére ​ | 
 +| |   ​| ​  ​| ​  ​| ​  | 
 + 
 +===== Eseti feladatként ===== 
 + 
 +Ha nem születik megállapodás vagy döntés, abben az esetben a felmerülő igényeket cégünk eseti munkaként kezeli az alábbi táblázatban szereplő díjazás szerint: [[:​eseti_szolgaltatas#​eseti_szolgaltatasi_dijak_es_idoablakok|Eseti szolgáltatási díjak és időablakok]] 
 + 
 +====== Kérdések, feladatok, problámák ====== 
 + 
 +===== Távozó kollégák levelezésének kezelése ===== 
 + 
 +Ha egy ügyfelenünktől távozik egy kolléga a levelezését igyekszünk a legnagyobb körültekintéssel kezelni, ezért kérjük az ügyfél technikai kapcsolatartó kollégáját,​ hogy figyelmesen olvassa el a leírást:​ 
 + 
 +A távozó kolléga tényét kérjük, hogy mihamarabb közölje felénk telefonon (06-1-4453323, 06-30-919-1116), vagy e-mail, ​ben [[helpdesk@adminsys.hu|]] címen: \\ 
 +A levél tárgya tartalmazza:​ kilépő kolléga: Példa Béla \\ 
 +A levél szövege: kollégának __utolsó munkanapja,​__ ​ távozás után __ki kapja meg a leveleit__, és __mi legyen a meglévő levelekkel__. 
 + 
 +(a vélhetően távozott kollégák fiókját szerverünk is figyeli, ezért az egy hónapnál régebben használt postafiókok estén mi veszünk fel hibajegyet
 + 
 +**Ha a technikai kapcsolatartó másként nem dönt nyolc napon belül , akkor az eljárás automatikusan a következő.** \\ 
 +- a fiókot arhiváljuk ​és fél évig tároljuk a szerverünkön,​ ezután eltávolítjuk ​(lemásoljuk az ügyfél szerverére) \\ 
 +a kolléga címét minden terjesztési csoportból eltávolítjuk \\ 
 +- a leveket a technikai kapcsolatartó (annak hiányában az ügyvezetőe-mail címére irányítjuk,​ amíg más döntés nem születik. 
 + 
 +**A feladat költsége: ** \\ 
 +- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes \\ 
 +- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk \\ 
 +a díj egyik esetben sem tartalmazza a learhivált levelek későbbi bármilyen kezelését! 
 + 
 +===== BAN -olásazaz levelezés tiltás feloldása ===== 
 + 
 +Gyakran előfordul, hogy az ügyfél új eszközre, telefon, tablet, gép próbálja beállítani a levelezését,​ és a szakszerütlen beállítások használata miatt a többszöri sikertelen bejeletnkezést a szerverünk védelmi rendszere betörésnek vélelmezi, ezért letiltja a hibás kérésről érkező kommunikáció publikus címét. Ebben az esetben csak az AdminSys Kft. munkatársa tudja feloldani ezt a tiltást, az ideig a kolléga, de akár a teljes iroda nem tud levelezni
 + 
 +Ezért kérjük, hogy a beállítást nagy gondossággal végezzék el, és szükség esetén kérjék kollégáink segítsését (06-1-445-3323,​ 06-30-919-1116) \\ [[:sajat_levelezes|A levelezés beállításról erre a link -re kattintva talál információt.]] 
 + 
 +**A feladat költsége: ** \\ 
 +- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes \\ 
 +- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk 
 + 
 +===== Levél ​felderítés:​ levél küldésével és fogadásával kapcsolatos problémák kezelése ​===== 
 + 
 +Gyakran előfordul, hogy az ügyfél küld egy levelet ​parnerének,​ és az nem érkezik ​meg, vagy fordítva, a partnertől vár egy levelet, ami nem érkezik. Az első eset a mi feladatunk, a második esetben segíteni tudunk a felderítésben,​ ha a levél ​nagyon fontos. 
 + 
 +**Ügyfelünk küldi a levelet, és az nem érkezik meg a címzetthez. ** \\ 
 +Gyakori hibák, magyarázatok a problémára \\ 
 +- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire angol nyelven: Unknow user, unknow mailbox stb.\\ 
 +- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül ​(érdemes rákárdezni,​ hogy esetleg nincs -e ott) \\ 
 +Ha ezek egyike sem igaz, akkor vizsgáljuk a problémát:​ a küldő és a partner e-mail címének, illetve a körülbelüli időpont ismeretében megvizsgáljuk a kiküldés körülményeit a levelező szerveren, Ezeket az informáckat megosztjuk a fogadó ​fél levelező rendszergazdájával (ha van ilyen) 
 + 
 +**A feladat költsége: ** \\ 
 +Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes \\ 
 +- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk 
 + 
 +**A partner küldi a levelet és az ügyfél nem kapja meg. ** \\ 
 +Gyakori hibákmagyarázatok a problémára \\ 
 +az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről ​rendszer válaszüzenet érkezik ​(tobbnyire anygol nyelven) \\ 
 +a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni,​ hogy esetleg nincs -e ott) \\ 
 +Ha ezek egyike sem áll fentakkpr küldő féltől kérünk egy információs rendszer naplót, amelyből kiderül, hogy a levél a rendszerünkben kézbesítve lett. Ha nincs ilyen naplófile, vagy nekünk kell megvizsgálnunk a levél fogadásának tényét, ezt külön kérésre tesszük meg, és enne költségét nem tartalmazza az Admin Postamesteri szolgáltatás. \\ **A feladat ​költsége: ** \\ 
 +- a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk. 
 + 
 +===== Levelezés beállítása telefonra (saját levelező rendszer, helyi Exchange szerver, MS O365) ===== 
 + 
 +**Levelezés beállítása saját levelező rendszer esetén** 
 + 
 +**Levelezés beállítás helyi Exchange szerver esetén \\  \\ 
 +Levelezés beállítás MS O365 Exchange szerver esetén** 
 + 
 +\\
  
  
admin_levelfelderites.1608555774.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/21 14:02 szerkesztette: Horvath Lorand