Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


admin_levelfelderites

Admin postamesteri szolgáltatás

A cégünk által nyújtott domain, levelezési és tárhely szolgáltatások nem, vagy csak részben tartalmazzák a rendszerekkel járó technikai és administrációs feladatokat . Ennek oka, hogy az ügyfeleink egy részénél ezeket a feladatokat belső kolléga végzi el, illetve a kikalkulát költségek minimális költségek nem fedezik en munkák költségeit.

Mely feladatok nem tartoznak ide (ezeket díjmentesen végezzük):

  • levelezési kvóta szükség szerinti emelése
  • postaláda arhiválási szolgáltatás beállítása
  • a levelező kliensen végzendő bárminemű feladat, javítás, hibaelhárítás
  • elküldött, de nem megérkezett levél felderítése a szerver elhagyásáig (SMTP log átadása)

Ezen feladatok elvégzésére három lehetőség van:

Saját feladatvégzés, amennyiben nem kívánja igénybevenni a szolgáltatást

Ebben az esetben az ügyfél egyik kijelölt munkatársa végzi el a feladatokat egy megadott könnyen kezelhető webes rendszerben.

https://adminmail.hu:8080

Ehhez segítséget itt talál:

https://www.ispconfig.org/documentation/user-manual/

A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót cégünktől tudja igényelni.

Admin postamesteri szolgáltatás

A szolgáltatás igénybevétele esetén az összes olyan feladatot, amely a levelezéssel kapcsolatos a cégünk végzi el.

Ennek költségét az alábbi táblázat tartalmazza:

Támogatás típusaEgységEgység típusaNettó egységárMegjegyzés
Admin postamesteri szolgáltatás 1 alk. szerződés szerint átalánydíjas ügyfeleink részére
Admin postamesteri szolgáltatás 1 óra 8000 Ft. nem átalánydíjas ügyfeleink részére

Eseti feladatként

Ha nem születik megállapodás vagy döntés, abben az esetben a felmerülő igényeket cégünk eseti munkaként kezeli az alábbi táblázatban szereplő díjazás szerint: Eseti szolgáltatási díjak és időablakok

Kérdések, feladatok, problámák

Távozó kollégák levelezésének kezelése

Ha egy ügyfelenünktől távozik egy kolléga a levelezését igyekszünk a legnagyobb körültekintéssel kezelni, ezért kérjük az ügyfél technikai kapcsolatartó kollégáját, hogy figyelmesen olvassa el a leírást:

A távozó kolléga tényét kérjük, hogy mihamarabb közölje felénk telefonon (06-1-4453323, 06-30-919-1116), vagy e-mail, ben helpdesk@adminsys.hu címen:
A levél tárgya tartalmazza: kilépő kolléga: Példa Béla
A levél szövege: kollégának utolsó munkanapja, távozás után ki kapja meg a leveleit, és mi legyen a meglévő levelekkel.

(a vélhetően távozott kollégák fiókját szerverünk is figyeli, ezért az egy hónapnál régebben használt postafiókok estén mi veszünk fel hibajegyet)

Ha a technikai kapcsolatartó másként nem dönt nyolc napon belül , akkor az eljárás automatikusan a következő.
- a fiókot arhiváljuk és fél évig tároljuk a szerverünkön, ezután eltávolítjuk (lemásoljuk az ügyfél szerverére)
- a kolléga címét minden terjesztési csoportból eltávolítjuk
- a leveket a technikai kapcsolatartó (annak hiányában az ügyvezető) e-mail címére irányítjuk, amíg más döntés nem születik.

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk
a díj egyik esetben sem tartalmazza a learhivált levelek későbbi bármilyen kezelését!

BAN -olás, azaz levelezés tiltás feloldása

Gyakran előfordul, hogy az ügyfél új eszközre, telefon, tablet, gép próbálja beállítani a levelezését, és a szakszerütlen beállítások használata miatt a többszöri sikertelen bejeletnkezést a szerverünk védelmi rendszere betörésnek vélelmezi, ezért letiltja a hibás kérésről érkező kommunikáció publikus címét. Ebben az esetben csak az AdminSys Kft. munkatársa tudja feloldani ezt a tiltást, az ideig a kolléga, de akár a teljes iroda nem tud levelezni.

Ezért kérjük, hogy a beállítást nagy gondossággal végezzék el, és szükség esetén kérjék kollégáink segítsését (06-1-445-3323, 06-30-919-1116)
A levelezés beállításról erre a link -re kattintva talál információt.

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk

Levél felderítés: levél küldésével és fogadásával kapcsolatos problémák kezelése

Gyakran előfordul, hogy az ügyfél küld egy levelet a parnerének, és az nem érkezik meg, vagy fordítva, a partnertől vár egy levelet, ami nem érkezik. Az első eset a mi feladatunk, a második esetben segíteni tudunk a felderítésben, ha a levél nagyon fontos.

Ügyfelünk küldi a levelet, és az nem érkezik meg a címzetthez.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire angol nyelven: Unknow user, unknow mailbox stb.)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem igaz, akkor vizsgáljuk a problémát: a küldő és a partner e-mail címének, illetve a körülbelüli időpont ismeretében megvizsgáljuk a kiküldés körülményeit a levelező szerveren, Ezeket az informáckat megosztjuk a fogadó fél levelező rendszergazdájával (ha van ilyen)

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk

A partner küldi a levelet és az ügyfél nem kapja meg.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire anygol nyelven)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem áll fent, akkpr a küldő féltől kérünk egy információs rendszer naplót, amelyből kiderül, hogy a levél a rendszerünkben kézbesítve lett. Ha nincs ilyen naplófile, vagy nekünk kell megvizsgálnunk a levél fogadásának tényét, ezt külön kérésre tesszük meg, és enne költségét nem tartalmazza az Admin Postamesteri szolgáltatás.
A feladat költsége:
- a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk.

Levelezés beállítása telefonra (saját levelező rendszer, helyi Exchange szerver, MS O365)

Levelezés beállítása saját levelező rendszer esetén

Levelezés beállítás helyi Exchange szerver esetén

Levelezés beállítás MS O365 Exchange szerver esetén


Mely feladatok nem tartoznak ide (ezeket díjmentesen végezzük):

  • levelezési kvóta szükség szerinti emelése
  • postaláda arhiválási szolgáltatás beállítása
  • a levelező kliensen végzendő bárminemű feladat, javítás, hibaelhárítás
  • elküldött, de nem megérkezett levél felderítése a szerver elhagyásáig (SMTP log átadása)

Ezen feladatok elvégzésére három lehetőség van:

Saját feladatvégzés, amennyiben nem kívánja igénybevenni a szolgáltatást

Ebben az esetben az ügyfél egyik kijelölt munkatársa végzi el a feladatokat egy megadott könnyen kezelhető webes rendszerben.

https://adminmail.hu:8080

Ehhez segítséget itt talál:

https://www.ispconfig.org/documentation/user-manual/

A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót cégünktől tudja igényelni.

Admin postamesteri szolgáltatás

A szolgáltatás igénybevétele esetén az összes olyan feladatot, amely a levelezéssel kapcsolatos a cégünk végzi el.

Ennek költségét az alábbi táblázat tartalmazza:

Támogatás típusaEgységEgység típusaNettó egységárMegjegyzés
Admin postamesteri szolgáltatás 1 1.500,- átalánydíjas ügyfeleink részére
Admin postamesteri szolgáltatás 1 év 18.000,- átalánydíjas ügyfeleink részére
Admin postamesteri szolgáltatás 1 év 24.000,- nem átalánydíjas ügyfeleink részére


Eseti feladatként

Ha nem születik megállapodás vagy döntés, abben az esetben a felmerülő igényeket cégünk eseti munkaként kezeli az alábbi táblázatban szereplő díjazás szerint: Eseti szolgáltatási díjak és időablakok

Kérdések, feladatok, problámák

Távozó kollégák levelezésének kezelése

Ha egy ügyfelenünktől távozik egy kolléga a levelezését igyekszünk a legnagyobb körültekintéssel kezelni, ezért kérjük az ügyfél technikai kapcsolatartó kollégáját, hogy figyelmesen olvassa el a leírást:

A távozó kolléga tényét kérjük, hogy mihamarabb közölje felénk telefonon (06-1-4453323, 06-30-919-1116), vagy e-mail, ben helpdesk@adminsys.hu címen:
A levél tárgya tartalmazza: kilépő kolléga: Példa Béla
A levél szövege: kollégának utolsó munkanapja, távozás után ki kapja meg a leveleit, és mi legyen a meglévő levelekkel.

(a vélhetően távozott kollégák fiókját szerverünk is figyeli, ezért az egy hónapnál régebben használt postafiókok estén mi veszünk fel hibajegyet)

Ha a technikai kapcsolatartó másként nem dönt nyolc napon belül , akkor az eljárás automatikusan a következő.
- a fiókot arhiváljuk és fél évig tároljuk a szerverünkön, ezután eltávolítjuk (lemásoljuk az ügyfél szerverére)
- a kolléga címét minden terjesztési csoportból eltávolítjuk
- a leveket a technikai kapcsolatartó (annak hiányában az ügyvezető) e-mail címére irányítjuk, amíg más döntés nem születik.

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk
a díj egyik esetben sem tartalmazza a learhivált levelek későbbi bármilyen kezelését!

BAN -olás, azaz levelezés tiltás feloldása

Gyakran előfordul, hogy az ügyfél új eszközre, telefon, tablet, gép próbálja beállítani a levelezését, és a szakszerütlen beállítások használata miatt a többszöri sikertelen bejeletnkezést a szerverünk védelmi rendszere betörésnek vélelmezi, ezért letiltja a hibás kérésről érkező kommunikáció publikus címét. Ebben az esetben csak az AdminSys Kft. munkatársa tudja feloldani ezt a tiltást, az ideig a kolléga, de akár a teljes iroda nem tud levelezni.

Ezért kérjük, hogy a beállítást nagy gondossággal végezzék el, és szükség esetén kérjék kollégáink segítsését (06-1-445-3323, 06-30-919-1116)
A levelezés beállításról erre a link -re kattintva talál információt.

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk

Levél felderítés: levél küldésével és fogadásával kapcsolatos problémák kezelése

Gyakran előfordul, hogy az ügyfél küld egy levelet a parnerének, és az nem érkezik meg, vagy fordítva, a partnertől vár egy levelet, ami nem érkezik. Az első eset a mi feladatunk, a második esetben segíteni tudunk a felderítésben, ha a levél nagyon fontos.

Ügyfelünk küldi a levelet, és az nem érkezik meg a címzetthez.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire angol nyelven: Unknow user, unknow mailbox stb.)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem igaz, akkor vizsgáljuk a problémát: a küldő és a partner e-mail címének, illetve a körülbelüli időpont ismeretében megvizsgáljuk a kiküldés körülményeit a levelező szerveren, Ezeket az informáckat megosztjuk a fogadó fél levelező rendszergazdájával (ha van ilyen)

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk

A partner küldi a levelet és az ügyfél nem kapja meg.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire anygol nyelven)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem áll fent, akkpr a küldő féltől kérünk egy információs rendszer naplót, amelyből kiderül, hogy a levél a rendszerünkben kézbesítve lett. Ha nincs ilyen naplófile, vagy nekünk kell megvizsgálnunk a levél fogadásának tényét, ezt külön kérésre tesszük meg, és enne költségét nem tartalmazza az Admin Postamesteri szolgáltatás.
A feladat költsége:
- a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk.

Levelezés beállítása telefonra (saját levelező rendszer, helyi Exchange szerver, MS O365)

Levelezés beállítása saját levelező rendszer esetén

Levelezés beállítás helyi Exchange szerver esetén

Levelezés beállítás MS O365 Exchange szerver esetén


admin_levelfelderites.txt · Utolsó módosítás: 2021/01/06 09:09 szerkesztette: Horvath Lorand