Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


atalanydias_szolgaltatas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
atalanydias_szolgaltatas [2020/10/08 07:47]
Horvath Lorand [Munkaállomások, notebook -ok harveres és szofveres karbantartása]
atalanydias_szolgaltatas [2020/12/04 17:45] (aktuális)
Sor 27: Sor 27:
 ---- ----
  
-===== Szolgáltatás időablak, ​elérhetőségek ​=====+===== Szolgáltatás időablak, ​díjjazása ​=====
  
 A szerződéseben vállalt időablakon,​ és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva. A szerződéseben vállalt időablakon,​ és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Sor 33: Sor 33:
 Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk. Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
  
-**Időablak:**+A munkánkat az alábbi időablakban végezzük
  
 ^Paraméter^Érték^Megjegyzés| ^Paraméter^Érték^Megjegyzés|
-|Időablak|8:​00 - 16:30|csak a megadott elérhetőségeken|+|Időablak|8:​00 - 17:30|csak a megadott elérhetőségeken|
 |reagálási idő|4 óra - 8 óra|a feladat elkezdés ideje| |reagálási idő|4 óra - 8 óra|a feladat elkezdés ideje|
  
 ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység| ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység|
-|E-mail, telefonos segítségnyújtás|nincs meghatározva|szerződésben meghatározottfelhasználói számtól függ|szerződésben meghatározott,​|alkalom| +|E-mail, telefonos segítségnyújtás|nincs meghatározva|szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.1 pontja|szerződésben meghatározott,​|alkalom| 
-|Távasztal<​sup>​1</​sup> ​   |nincs meghatározva|szerződésben meghatározottfelhasználói számtól függ|szerződésben meghatározott,​|15 perc| +|Távasztal<​sup>​1</​sup> ​   |nincs meghatározva|szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.2 pontja|szerződésben meghatározott,​|15 perc| 
-|Technikusi ​munka2|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott| |1 óra| +|Technikusi ​munka|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott ​a díjtáblázat 2.1.2.3 pontja| |1 óra| 
-|Mérnöki munka3|nincs meghatározva|nincs meghatározva|nincs meghatározva|1 óra| +|Mérnöki munka3|nincs meghatározva|szerződésben meghatározott ​a díjtáblázat 2.1.2.4 pontja|nincs meghatározva|1 óra|
-|Kiszállás<​sup>​4</​sup> ​   ​|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|1 alk.|+
  
 1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése n__élkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre__. 1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése n__élkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre__.
Sor 60: Sor 59:
  
 ---- ----
- 
- 
- 
-===== Egyedi szoftverek támogatása a szerveren: ===== 
- 
-A kiszolgáló szerveren többnyire a rendszer alapfunkcióin túl ügyviteli, vagy egyéb felhasználói rendszer szerver komponense is fut. Ennek technikai támogatását egyedi megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése,​ karbantartása,​ és mentésének ellenőrzése a fejlesztői útmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése,​ átkonfigurálása,​ költöztetése,​ egyéb feladatok. 
  
 ==== Munkaállomások,​ notebook -ok harveres és szofveres karbantartása ==== ==== Munkaállomások,​ notebook -ok harveres és szofveres karbantartása ====
Sor 72: Sor 65:
 |Hardver karbantartás|félévente|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|alkalom| | |Hardver karbantartás|félévente|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|alkalom| |
 |Szofveres karbantartás|folyamatos|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|nincs| | |Szofveres karbantartás|folyamatos|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|nincs| |
 +
 +==== Hálózati eszközök karbantartása ====
  
 \\ \\
- 
- 
-==== Hálózati eszközök karbantartása ==== 
  
  
atalanydias_szolgaltatas.1602136063.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)