Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


eseti_szolgaltatas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
eseti_szolgaltatas [2020/09/16 16:36]
Horvath Lorand [2 - a helyszíni technikai tanácsadás]
eseti_szolgaltatas [2022/10/25 10:47] (aktuális)
Kovács Andrea
Sor 8: Sor 8:
  
 A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedi megállapodás szerint eltérhetünk. A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedi megállapodás szerint eltérhetünk.
- 
  
 ===== Munkanapokon munkaidőben (H-P: 08:00 - 17:00) ===== ===== Munkanapokon munkaidőben (H-P: 08:00 - 17:00) =====
  
 ^  Támogatás típusa ​ ^  Óradíj ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó \\ egységár ​ ^  Megjegyzés ​ | ^  Támogatás típusa ​ ^  Óradíj ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó \\ egységár ​ ^  Megjegyzés ​ |
-|E-mail / Telefonos segítségkérés ​ |  ​8 000,-  |  ​15  ​| ​ perc  |  ​2.000,-  |minimum az első fél órát ​ \\ kiszámlázzuk ​ | +|E-mail / Telefonos segítségkérés ​ |  ​10 200,-  |  ​30  ​| ​ perc  |  ​5.100,-  |minimum az első fél órát \\ kiszámlázzuk ​ | 
-|Távoli asztal segítség ​ |  ​8 000,-  |  ​15  ​| ​ perc  |  ​2 000,-  | ::: | +|Távoli asztal segítség ​ |  ​10 200,-  |  ​30  ​| ​ perc  |  ​5 100,-  | ::: | 
-|Helyszíni munka \\ (technikusi) ​ ​|  ​8 000,-  |  30  |  perc  |  ​4 000,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk ​ | +|Technikusi munkadíj ​ ​|  ​10 200,-  |  30  |  perc  |  ​5 100,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk ​ | 
-|Helyszíni munka \\ (mérnöki) ​ ​|  ​12 000,-  |  30  |  perc  |  ​6 000,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk  ​+|Mérnöki munkadíj ​ ​|  ​14 800,-  |  30  |  perc  |  ​7 400,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk ​ |
-|Kiszállás ​ |  6 600,-  |  1  |  alkalom ​ |  6 600,-  |   | +
-|Technikai tanácsadás,​ \\ ügyintézés <​sup>​1</​sup> ​   |  15 000,-  |  1  |  alkalom ​ |  15 000,-  |   |+
  
 ---- ----
- 
-\\ 
- 
  
 ===== Munkaidőn túl (H-P: 17:00 - 08:00, hétvégén és ünnepnapokon) ===== ===== Munkaidőn túl (H-P: 17:00 - 08:00, hétvégén és ünnepnapokon) =====
  
 ^  Támogatás típusa ​ ^  Óradíj ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó \\ egységár ​ ^  Megjegyzés ​ | ^  Támogatás típusa ​ ^  Óradíj ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó \\ egységár ​ ^  Megjegyzés ​ |
-|E-mail / Telefonos segítségkérés ​ |  ​12 000,-  |  15  |  perc  |  3.000,-  |   | +|E-mail / Telefonos segítségkérés ​ |  ​15 300,-  |  15  |  perc  |  3 825,-  |   | 
-|Távoli asztal segítség ​ |  ​12 000,-  |  15  |  perc  |  3 000,-  |   | +|Távoli asztal segítség ​ |  ​15 300,-  |  15  |  perc  |  3 825,-  |   | 
-|Helyszíni munka \\ (technikusi) ​ |  ​12 000,-  |  30  |  perc  |  ​6 000,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk ​ | +|Helyszíni munka \\ (technikusi) ​ |  ​15 300,-  |  30  |  perc  |  ​7 650,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk ​ | 
-|Helyszíni munka \\ (mérnöki) ​ |  ​18 000,-  |  30  |  perc  |  ​000,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk ​ | +|Helyszíni munka \\ (mérnöki) ​ |  ​22 200,-  |  30  |  perc  |  ​11 000,-  |  az első órát teljesen \\ kiszámlázzuk ​ | 
-|Kiszállás ​ |  ​10 000,-  |  1  |  alkalom ​ |  ​10 000,-  |   |+|Kiszállás ​ |  ​15 000,-  |  1  |  alkalom ​ |  ​15 000,-  |   |
 |Technikai tanácsadás,​ \\ ügyintézés <font 11.6667px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​2</​font> ​ |   ​| ​  ​| ​  ​| ​  ​|kizárólag munkaidőben! ​ | |Technikai tanácsadás,​ \\ ügyintézés <font 11.6667px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​2</​font> ​ |   ​| ​  ​| ​  ​| ​  ​|kizárólag munkaidőben! ​ |
  
-**<font inherit/​inherit;;#​c0392b;;​inherit>​FONTOS! ​Ügyeletet nem tartunk munkaidőn kívül, a szolgáltatás csak az előre egyeztetett munkákra vonatkozik!!</​font>​**+===== Kivételek, egyedi feltételek ===== 
 + 
 +==== Ügyeleti idő betartása ==== 
 + 
 +Ügyeletet nem tartunk munkaidőn kívül, a szolgáltatás csak az előre egyeztetett munkákra vonatkozik!!
  
 Az árváltoztatás jogát - előzetes értesítés után - fenntartjuk! Az árváltoztatás jogát - előzetes értesítés után - fenntartjuk!
  
-===== 1 - Probléma felmérés, konzultáció ​=====+==== Probléma felmérés, konzultáció ====
  
-A telefonos,​illetve távasztalos segítség esetén a **nem átalánydíjas munkák esetében **az **minimum az első fél órát kiszámlázzunk** a **sikertelen hibaelhárítás esetén is,** ha a sikertelenség nem rajtunk múlik, illetve abban az esetben, ha a társvállalkozó,​ vagy harmadik fél nem segíti megfelelően a munkánkat, vagy nem reagál a kérdéseinkre.\\ +A telefonos,​illetve távasztalos segítség esetén a **nem átalánydíjas munkák esetében **az átalánydíjas ügyfelek esetén ​**minimum az első fél órát, nem átalánydíjas ügyfél esetén az első órát kiszámlázzunk** a **sikertelen hibaelhárítás esetén is,** ha a sikertelenség nem rajtunk múlik.
-Igaz ez abban az esetben is, ha egy harmadik fél hozzá nem értése miatt kell dolgoznunk, az átalánydíjas munkától függetlenül+
  
-===== 2 - a helyszíni technikai tanácsadás ​=====+Ilyen helyzetek, a ha a társvállalkozó,​ vagy bármelyik harmadik fél, akitől függ a feladat megoldésa nem segíti megfelelően a munkánkat, vagy nem reagál a kérdéseinkre,​ illetve ha a beüzemelendő eszköz vagy szolgáltatás nem megfelelő a feladat megoldására.\\ 
 +Igaz ez abban az esetben is, ha egy harmadik fél hozzá nem értése miatt kell dolgoznunk, az átalánydíjas munkától függetlenül. 
 + 
 +==== helyszíni technikai tanácsadás ====
  
 A helyszíni technikai tanácsadás és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést,​ és két kiszállást fog jelenteni. A helyszíni technikai tanácsadás és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést,​ és két kiszállást fog jelenteni.
  
 \\ \\
- 
- 
  
  
eseti_szolgaltatas.1600267009.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 (külső szerkesztés)