Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


inventory

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
inventory [2021/06/02 13:54]
Horvath Lorand [A szolgáltatás feltételei]
inventory [2022/10/25 11:19] (aktuális)
Kovács Andrea [A szolgáltatás feltételei:]
Sor 1: Sor 1:
 ====== Hardver - szoftver inventory ====== ====== Hardver - szoftver inventory ======
  
-Atalánydíjas ​ügyfeleink részére cégünk vállalja a cég teljes hardver és szoftver leltárának elkészítését és naprakészen tartását. Rendszerünkben munkatársakra bontva meg tudjuk mondani, hogy milyen eszköz található a kollégánál.+Átalánydíjas ​ügyfeleink részére cégünk vállalja a cég teljes hardverés szoftver leltárának elkészítését és naprakészen tartását. Rendszerünkben munkatársakra bontva meg tudjuk mondani, hogy milyen eszköz található a kollégánál.
  
-Kolléga távozása ​estén ​listát adunk az átadandó eszközökrőlés lekövetjük a változásokat.+Kolléga távozása ​esetén ​listát adunk az átadandó eszközökről és lekövetjük a változásokat.
  
-==== A szolgáltatás feltételei ====+==== A szolgáltatás feltételei====
  
-  * hogy a cégnél policy legyen kialakítva arra vonatkozóan,​ hogy a kollégák egymás között ne cseréljgessék ​az eszközöket,​ ha ez mégis megtörténik,​ írásban jelentsék részünkre +  * a cégnél policy legyen kialakítva arra vonatkozóan,​ hogy a kollégák ​**egymás között ne cserélgessék ​az eszközöket**, ha ez mégis megtörténik,​ írásban jelentsék részünkre. 
-  * az AdminSys Kft. -től beszerzett IT eszközök automatikusan bekerülnek a rendszerünkbe,​ a nem tőlünk vásárolt eszköz esetében ezt írásban jelezni kell felénk. Ha ez nem történik meg, nem tudjuk naprakészen tartani a leltárt, ennek pótlása nem része a szolgáltatásnak,​ ezt eseti adminisztrációs feladatként végezzük el. \\  \\ A rögzítéshez szükséges adatok: +  * az AdminSys Kft.-től beszerzett IT eszközök automatikusan bekerülnek a rendszerünkbe,​ a nem tőlünk vásárolt eszköz esetében ezt írásban jelezni kell felénk. Ha **ez nem történik meg**, nem tudjuk naprakészen tartani a leltárt, ennek felderítése és pótlása nem része a szolgáltatásnak,​ ezt eseti adminisztrációs feladatként végezzük el. \\  \\ A rögzítéshez szükséges adatok: 
-      * Termék ​azámlán ​szereplő neve +      ​* **Termék ​számlán ​szereplő neve** 
-      * Termék ​szária ​száma +      ​* **Termék ​széria ​száma** 
-      * Beszerzés dátuma +      ​* **Beszerzés dátuma** 
-      * A termék garancia ideje +      ​* **A termék garancia ideje (hónapban megadva)** 
-      * Melyik munkatárshoz került az eszköz +      ​* **Melyik munkatárshoz került az eszköz?*
-  ​* érkező és távozó kolléga tényét részünkre írásban kell jelezni, érkezéskor,​ hogy milyen eszközöket kap a kolléga, ​távozáskot, hogy milyen eszközökkel kell elszámolnia+Az érkező és távozó kolléga tényét részünkre írásban kell jelezni, érkezéskor,​ hogy milyen eszközöket kap a kolléga, ​távozáskor, hogy milyen eszközökkel kell elszámolnia
 + 
 +A nyilvántartása és azonosítása érdekében az eszközökre ragasztunk egy saját azonosító címkét **AS-XXXX** ​ formátumban.
  
 ^Támogatás típusa^Egység^Egység típusa^Nettó egységár^Megjegyzés| ^Támogatás típusa^Egység^Egység típusa^Nettó egységár^Megjegyzés|
-|  Hardver-szoftver inventory ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 2.sora  |+|  Hardver-szoftver inventory ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 2.sora  | 
 + 
 +Nem tőlünk vásárol eszközök esetében az inventoryba rögzítés díja 1 500 Ft+áfa/db
  
 \\ \\
  
  
inventory.1622634855.txt.gz · Utolsó módosítás: 2021/06/02 13:54 szerkesztette: Horvath Lorand