Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


kiszolgalo_karbantartas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
kiszolgalo_karbantartas [2021/01/04 12:46]
Kovács Andrea [Szerver standard támogatása (infrastruktúra karbantartása + szervermódosítások)]
kiszolgalo_karbantartas [2021/01/04 13:30] (aktuális)
Horvath Lorand [Kiszolgáló (szerver) karbantartásának időablaka, gyakorisága]
Sor 8: Sor 8:
 |Hardveres és virtuális környezet felügyelete,​ karbantartás|1|hó|szerződés szerint|költségtáblázat 1.1 sora| |Hardveres és virtuális környezet felügyelete,​ karbantartás|1|hó|szerződés szerint|költségtáblázat 1.1 sora|
  
-\\ +===== Kiszolgáló (virtuális szerver és munkaállomás) karbantartás ​=====
- +
- +
-===== Szerver alap infrastruktúra karbantartása ​=====+
  
 Az informatikai rendszerekben,​ legtöbb esetben a szerver kiszolgáló biztosítja teljes rendszer működéséhez szükséges szolgáltatásokat (címkiosztástól,​ címfeloldás,​ felhasználó azonosítás),​ illetve a belső ügyviteli vagy egyéb rendszer kiszolgálását.\\ Az informatikai rendszerekben,​ legtöbb esetben a szerver kiszolgáló biztosítja teljes rendszer működéséhez szükséges szolgáltatásokat (címkiosztástól,​ címfeloldás,​ felhasználó azonosítás),​ illetve a belső ügyviteli vagy egyéb rendszer kiszolgálását.\\
Sor 27: Sor 24:
 - ütemezett adatmentés stratégia kialakítása,​ ellenőrzése és felügyelete\\ - ütemezett adatmentés stratégia kialakítása,​ ellenőrzése és felügyelete\\
 - minden olyan karbantartás jellegű munka, amely nem a felhasználói bejelentésre történik\\ - minden olyan karbantartás jellegű munka, amely nem a felhasználói bejelentésre történik\\
-- kivétel ​ adatvisszaállítás mentésből (csak egy adatállomány vagy könyvtár visszaállítása a kialakított mentési struktúra, és mentési időtartam keretén belül, illetve, ha visszaállítható)+- kivétel adatvisszaállítás mentésből (csak egy adatállomány vagy könyvtár visszaállítása a kialakított mentési struktúra, és mentési időtartam keretén belül, illetve, ha visszaállítható)
  
 ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ | ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ |
-|  Szerver kiszolgáló alap karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2.1 sora  | +|  Szerver kiszolgáló alap karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2 sora  | 
-|  Munkaállomás kiszolgáló karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2.2 sora  |+|  Munkaállomás kiszolgáló karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.sora  |
  
-\\ +=====   ​=====
- +
- +
-===== Szerver standard támogatása (infrastruktúra karbantartása + szervermódosítások) ​===== +
- +
-Az alapszolgáltatáson felül a szerveren az alábbi feladatok elvégzése szükséges,​ **amelyeket egy kibővített standard szolgáltatás keretén** belül végzünk:​\\ +
-- felhasználók kezelése, létrehozása,​ törlése, módosítása,​\\ +
-- felhasználói jogosultság kezelése\\ +
-- könyvtárak,​ megosztások létrehozása,​ kezelése, jogosultságok beállítása\\ +
-- szabályzatok (policy -k kezelése)\\ +
-- új eszköz telepítése a szervere\\ +
-- egyéb módosítások végzése a szerveren +
- +
-^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ | +
-|  Szerver kiszolgáló standard támogatása ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2.3 sora  | +
- +
-1. - virtuális vagy hardvers kiszolgálón alap Windows szerver alapú operációs rendszer támogatását jelenti +
- +
-**Az alapcsomag választása esetén, a standard szolgáltatásokat eseti feladatként kezeljük.** +
- +
-__**A szolgáltatások egyike sem nem tartalmazza**__ \\ +
-- a teljes rendszer visszaállítása disaster esetén\\ +
-- új program telepítése,​ konfigurálása a szerveren (ez a feladat módosítja az egyedi szoftverek támogatásának feltételét)+
  
 \\ \\
Sor 73: Sor 48:
  
 ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ | ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ |
-|  Egyedi szoftver támogatás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2.3 sora, egy szoftverre ​érvényes ​ |+|  Egyedi szoftver támogatás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.sora, megadott incidensszámra ​érvényes | 
 + 
 +* a díjazás kiterjeszthető a Tervezett időkerettel (3.2)
  
 __**A szolgáltatás nem tartalmazza**__ \\ __**A szolgáltatás nem tartalmazza**__ \\
Sor 88: Sor 65:
 ^Paraméter^Érték^Megjegyzés| ^Paraméter^Érték^Megjegyzés|
 |Időablak|8:​00 - 16:​30|proaktív szolgáltatás| |Időablak|8:​00 - 16:​30|proaktív szolgáltatás|
-|reagálási idő|órán belül| |+|reagálási idő|órán belül| |
  
 ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Egység^Megjegyzés| ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Egység^Megjegyzés|
kiszolgalo_karbantartas.1609760774.txt.gz · Utolsó módosítás: 2021/01/04 12:46 szerkesztette: Kovács Andrea