Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


sajat_levelezes

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
sajat_levelezes [2023/02/15 17:25]
Horvath Lorand
sajat_levelezes [2023/04/04 14:30] (aktuális)
Horvath Lorand [Levélfelderítési szolgáltatás]
Sor 80: Sor 80:
 ===== Levélfelderítési szolgáltatás ===== ===== Levélfelderítési szolgáltatás =====
  
-Az elektronikus levelezés napjaink egyik ha nem a legfontosabb kommunikációs csatornája. Egy sikertelenül elküldött,​ vagy meg nem érkezett fontos e-mail komoly anyagi és erkölcsi kárt tud okozni a cég számára. Ugyanakkor technikailag ez a szolgáltatás nem annyira ​megbizható, mint amennyire gondoljuk, működését nagyon sok technikai probléma befolyásolja.+Az elektronikus levelezés napjaink egyik ha nem a legfontosabb kommunikációs csatornája. Egy sikertelenül elküldött,​ vagy meg nem érkezett fontos e-mail komoly anyagi és erkölcsi kárt tud okozni a cég számára. Ugyanakkor ​látjuk, hogy technikailag ez a szolgáltatás nem annyira ​megbízható, mint amennyire gondoljuk, működését nagyon sok technikai probléma befolyásolja.
  
-Továbbá sajnos, a nagyon sok rosszul beállított levelező rendszer, a hozzá nem értő kollégák, illetve az ingyenes szolgáltatást használóknál a technikai szakember hiánya, továbbá időnként a felhasználók felületessége,​ és az etikus elektronikus levelezés nem ismerete, nagyon sok hibafelderítési munkát ad az üzemeltetőknek,​ így nekünk is. \\  \\+Továbbá sajnos, a nagyon sok rosszul beállított levelező rendszer, a hozzá nem értő kollégák, illetve az ingyenes szolgáltatást használóknál a technikai szakember hiánya, továbbá időnként a felhasználók felületessége,​ és az etikus elektronikus levelezés nem ismerete, nagyon sok hibafelderítési munkát ad az üzemeltetőknek,​ így nekünk is.\\ 
 +\\
 Egy levél meg nem érkezésének kivizsgálása nagy szakértelmet,​ és ráfordított időt igényel, és nagyon sok esetben az a tapasztalat,​ hogy nem a saját rendszereink hibája okozta a fennálló problémát. Egy levél meg nem érkezésének kivizsgálása nagy szakértelmet,​ és ráfordított időt igényel, és nagyon sok esetben az a tapasztalat,​ hogy nem a saját rendszereink hibája okozta a fennálló problémát.
  
Sor 90: Sor 91:
   * az ügyfelünk levelet vár egy partnerétől,​ de az nem érkezik meg hozzá.   * az ügyfelünk levelet vár egy partnerétől,​ de az nem érkezik meg hozzá.
  
-A levelezési szolgáltatásunk ​<font inherit/​inherit;;#​e74c3c;;​inherit>​alapszolgáltatásként,​ díjmentesen azt a problémát tartalmazza,​ amikor a mi ügyfelünk küld levelet, és azt nem kapják meg</​font>​<font inherit/​inherit;;#​c0392b;;​inherit>​és ezt is addig a lépésig, hogy az általunk üzemetetett levelező szerver átadja az elküldött levelet a fogadó fél szerverének.</​font>​+**<font inherit/​inherit;;#​d35400;;​inherit>​A levelezési szolgáltatásunk ​alapszolgáltatásként,​ díjmentesen azt a problémát tartalmazza,​ amikor a mi ügyfelünk küld levelet, és azt nem kapják meg, és ezt is addig a lépésig, hogy az általunk üzemetetett levelező szerver átadja az elküldött levelet a fogadó fél szerverének.</​font>​**
  
-Az ügyfél kérése esetén a fogadó fél postmaster -ének ​hivatalos SMTP rendszernaplót küldünk, illetve együttműködünk a társszolgáltatóval. \\  \\ +Az ügyfél kérése esetén a fogadó fél postamesterének ​hivatalos SMTP rendszernaplót küldünk, illetve együttműködünk a társszolgáltatóval. \\  \\ 
-A további lépések: kapcsolatfelvétel a partner cég levelező rendszerét üzemeltetőkkel,​ vagy a meg nem érkezett levél okának kiderítése ​nem része a szolgáltatásnak, ezt külön díjazás ellenében végezzük (kivétel az az eset, amikor egyértelműen bebizonyosodik,​ hogy a mi rendszerünkben volt a probléma). Ez igaz arra az esetre is, ha a partner cégnél a levelezést üzemetető ​postmaster ​nem válaszol.+A további lépések: kapcsolatfelvétel a partner cég levelező rendszerét üzemeltetőkkel,​ vagy a meg nem érkezett levél okának kiderítése ​__nem része a szolgáltatásnak__, ezt külön díjazás ellenében végezzük (kivétel az az eset, amikor egyértelműen bebizonyosodik,​ hogy a mi rendszerünkben volt a probléma). Ez igaz arra az esetre is, ha a partner cégnél a levelezést üzemetető ​levelezőgazda ​nem válaszol.
  
 Erre a megoldásra javasoljuk különszolgáltatásunkat:​ Erre a megoldásra javasoljuk különszolgáltatásunkat:​
  
 ^Szolgáltatás^Költség/​Egység^Megjegyzés| ^Szolgáltatás^Költség/​Egység^Megjegyzés|
-|Levélfelderítési,​ és kapcsolattartási szolgáltatás|minimum ​fél óra munka/​alkalom|csak az általunk üzemeltetett rendszerekre|+|Levélfelderítési,​ és kapcsolattartási szolgáltatás|minimum ​egy óra munka/​alkalom|csak az általunk üzemeltetett rendszerekre| 
 + 
 +\\ 
  
 ===== Levelezési tárhely telítettségi probléma és annak kezelése ===== ===== Levelezési tárhely telítettségi probléma és annak kezelése =====
sajat_levelezes.1676478344.txt.gz · Utolsó módosítás: 2023/02/15 17:25 szerkesztette: Horvath Lorand