Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


utemezett_kiszallas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
utemezett_kiszallas [2020/10/01 08:51]
Horvath Lorand
utemezett_kiszallas [2020/12/04 17:45] (aktuális)
Sor 1: Sor 1:
 ====== Ütemezett kiszállás ====== ====== Ütemezett kiszállás ======
  
-Állandó partnereinknél a szerződés ​szerint előre egyeztetett időpontokban ütemezetten kiszállunk, és elvégezzük ​a szerződésben ​meghatározott rendszerkarbantartási feladatokat.\\+\\ 
 +Az átalánydíjas ​szerződés ​keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát, és tervezett időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben ​nincs erre utalás, abban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik.\\
 Ennek idő- és munkatartama a szerződésben rögzítve, de általában két óra. Ennek idő- és munkatartama a szerződésben rögzítve, de általában két óra.
  
-=====   ​Az alábbi feladatok tartoznak ide:   ​=====+ 
 +===== Az alábbi feladatok tartoznak ide: =====
  
   * elsődlegesen az előre bejelentett felhasználói kéréseket feladatok, amelyeket nem tudunk elvégezni távolról, és várhatnak a kiszállás időpontjáig   * elsődlegesen az előre bejelentett felhasználói kéréseket feladatok, amelyeket nem tudunk elvégezni távolról, és várhatnak a kiszállás időpontjáig
Sor 11: Sor 13:
   * kisebb informatikai eszközköltöztetés   * kisebb informatikai eszközköltöztetés
   * eszközök, nyomtatók állapotának felülvizsgálata   * eszközök, nyomtatók állapotának felülvizsgálata
-  * hardveres tisztitások elvégzése+  * munkaállomásoknál portalanítás,​ a számítógépház kitakarítása sűritett levegővel 
 +  * a munkaállomás állapotának felmérése 
 +  * notebook esetén külsőleg, és a lehetőségek szerint portalanítva,​ alaposabb kartbantartásra a notebook -ot szekszerzivben szállítjuk 
 +  * nyomtató esetén - lehetőség szerint portalanítés,​ meghibásodás esetén szakszervízben szállítva
   * hardver-szoftver inventory felülvizsgálata esetleges változtatások menedzselése   * hardver-szoftver inventory felülvizsgálata esetleges változtatások menedzselése
   * IT szekrény felülvizsgálata (ha van ilyen)   * IT szekrény felülvizsgálata (ha van ilyen)
   * fogyóeszközök átvizsgálása (ha szükséges)   * fogyóeszközök átvizsgálása (ha szükséges)
 +
 +Azoknál a cégeknél, ahol van ütemezett kiszállás,​ egyeztetve ütemezetten végezzük a karbantartást,​ ahol nincs ilyen szolgáltatásunk,​ ott eseti jelleggel.
  
 Ez idő alatt elsődlegesen az alap infratruktúra karbantartását végezzük, de természetesen az előre bejelentett felhasználói problémákat is megoldjuk, tesszük ezt abban az esetben, ha a feladat nem végezhető el távoli asztal segítséggel. Ez idő alatt elsődlegesen az alap infratruktúra karbantartását végezzük, de természetesen az előre bejelentett felhasználói problémákat is megoldjuk, tesszük ezt abban az esetben, ha a feladat nem végezhető el távoli asztal segítséggel.
Sor 20: Sor 27:
 Az ütemezett feladatok időpontja előre rögzítve van, ettől eltérni nem nagyon tudunk.. Ezért az egyéb, sűrgös szükséges eseti kiszállásokat ettől külön kezeljük. Az ütemezett feladatok időpontja előre rögzítve van, ettől eltérni nem nagyon tudunk.. Ezért az egyéb, sűrgös szükséges eseti kiszállásokat ettől külön kezeljük.
  
-=====   ​Nem tartoznak ide az alábbi feladatok: ​  ​=====+ 
 +===== Nem tartoznak ide az alábbi feladatok: =====
  
   * notebook, nyomtató karbantartás (ezt csak szerződőtt partnereinken keresztül végezzül)   * notebook, nyomtató karbantartás (ezt csak szerződőtt partnereinken keresztül végezzül)
Sor 28: Sor 36:
   * telefonrendszer bárminemű kezelése (kivétel, ha a szerződés tartalmazza)   * telefonrendszer bárminemű kezelése (kivétel, ha a szerződés tartalmazza)
   * bármilyen szoftver telepítés akár a szerverre, akár a munkaállomásokra (kivétel, ha előre egyeztetve lett   * bármilyen szoftver telepítés akár a szerverre, akár a munkaállomásokra (kivétel, ha előre egyeztetve lett
 +
 +Az ütemezett kiszállás során a helyszínen megjelenő kolléga nem rendelkezik döntési és szervezési jogoasultsággal,​ ezért kérjük ügyfeleinket,​ hogy ezekkel a kéréseket ne neki tegyék fel.
 +
 +====== Eszköz (munkaállomás,​ notebook, nyomtató) karbantartás ======
 +
 +Az irodai munka elvégzésének milyensége nagy mértékben függ, hogy a számítógép vagy lapto, mint munkaeszköz mennyire van karbantartva. Munkánk során gyakran tapasztaljuk,​ hogy ezeket a munkaállomásokat,​ amelyeken a munkatársak dolgoznak, idő hiányában nagyon nehezen lehet karbantartani. Ezért igyekszünk a messzemenőkig figyelembe venni ezt a tényt, ezért a gépek karbantartását előre egyeztetetten igyekszünk elvégezni.
 +
 +Azoknál a cégeknél, ahol van ütemezett kiszállás,​ egyeztetve ütemezetten végezzük a karbantartást,​ ahol nincs ilyen szolgáltatásunk,​ ott eseti jelleggel.
 +
 +
 +===== Az alábbi feladatokat tartalmazza ez a szolgáltatás:​ =====
 +
 +
 +==== Szoftveres karbantartás ====
 +
 +  * lemez karbantartása töredezettmentesítése
 +  * firmware és driver frissítése
 +  * rendszeroptimalizálás
 +  * temp és szemét file-ok eltávolítása
 +
 +==== Adminisztatív feladatok ====
 +
 +  * hardver és szoftver leltár pontosítás
 +  * távmenedzsment szoftver ellenőrzése
 +
 +===== A feladat költségei =====
 +
 +A feladatot a helyszínen végezzük, azon ügyfelek részére akiknek erre vonatkozóan szerződésünk van, a szerződés keretén belül, ahol nincs ilyen szolgáltaltatás,​ eseti jelleggel.
  
  
utemezett_kiszallas.1601535113.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)