Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


atalanydias_szolgaltatas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
atalanydias_szolgaltatas [2020/07/26 15:49]
Horvath Lorand [Egyedi szoftverek támogatása a szerveren:]
atalanydias_szolgaltatas [2020/12/04 17:45] (aktuális)
Sor 1: Sor 1:
-====== ​Átalánydíjas szolgáltatás ​======+====== ​Felhasználó támogatás,​ tanácsadás ​======
  
-Az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására kötött keretszerződés.+Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására ​adott időkeretre ​kötött keretszerződés.
  
 A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja,​ a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban. A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja,​ a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.
  
-<font 20px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​**Átalánydíjas alapfeladatok**</​font>​+<font 20px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​**Felhasználó támogatási feladatok**</​font>​
  
-Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi ​feladatokat ​vállaljuk:+Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi ​alapfeladatokat ​vállaljuk:
  
-  * felhasználók szakmai támogatása, ​helpdesk szolgáltatás +  * felhasználók szakmai támogatása,​ 
-  * meghatározott ​hardverpark karbantartása,​ üzemeltetése,​ hibajavítása +  * meghatározott ​szoftverlista támogatása
-  * meghatározott szoftverpark karbantartása,​ üzemeltetése,​ hibajavítása+
   * szakmai tanácsadás,​ támogatás nyújtása az üzemeltetett rendszerrel kapcsolatban   * szakmai tanácsadás,​ támogatás nyújtása az üzemeltetett rendszerrel kapcsolatban
   * kollégákkal kapcsolatos szakmai adminisztáció   * kollégákkal kapcsolatos szakmai adminisztáció
- 
-<font 20px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​**Az átalánydíjas szolgáltatás kiegészíthető egyéb szolgáltatásokkal**</​font>​ 
- 
   * menedzselt vírusvédelem (adott feltételek mellett)   * menedzselt vírusvédelem (adott feltételek mellett)
-  * menedzselt tartalomszűrés ​(adott feltételek mellett) +  * a rendszer eszközein ​(hálózati eszközök, perifériákvégzett módosítások ​és azok adminisztálása
-  * rendszerdokumentáció elkészítése és karbantartása +
-  * hardver-szoftver nyilvántartás naprakészen tartása +
-  * kapcsolattartás a társszolgáltatókkal +
-  * a cég informatikai képviselete +
-  * garanciális, ​és garancián túli ügyintézés+
  
 **<font 18px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:</​font>​** **<font 18px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:</​font>​**
- 
-(bővebben lsd. az Eseti szolgáltatás) 
- 
   * Új kolléga munkakörnyezetének kialakítása   * Új kolléga munkakörnyezetének kialakítása
   * Új eszköz beüzemelése   * Új eszköz beüzemelése
   * Meglévő eszköz újratelepítése   * Meglévő eszköz újratelepítése
-  * Egyéb ​általunk nyújtott szolgáltatás támogatása ( levelezés, levelezés támogatás,​ levél felderítés,​ arhiválás, iktatás)+  * egyéb ​általunk nyújtott szolgáltatás támogatása ( levelezés, levelezés támogatás,​ levél felderítés,​ arhiválás)
   * új szoftver telepítése,​ támogatása   * új szoftver telepítése,​ támogatása
   * az átalánydíj alá nem bevont mindennemű más feladat   * az átalánydíj alá nem bevont mindennemű más feladat
Sor 39: Sor 27:
 ---- ----
  
-===== Felhasználó támogatáshelpdesk szolgáltatás ​===== +===== Szolgáltatás időablakdíjjazása ​=====
- +
-A munkánk egyik - megitélésünkben is -legfontosabb része, az ügyfeleink munkatársainak technikai támogatása.+
  
 A szerződéseben vállalt időablakon,​ és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva. A szerződéseben vállalt időablakon,​ és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Sor 47: Sor 33:
 Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk. Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
  
-**Időablak:**+A munkánkat az alábbi időablakban végezzük
  
 ^Paraméter^Érték^Megjegyzés| ^Paraméter^Érték^Megjegyzés|
-|Időablak|8:​00 - 16:30|csak a megadott elérhetőségeken|+|Időablak|8:​00 - 17:30|csak a megadott elérhetőségeken|
 |reagálási idő|4 óra - 8 óra|a feladat elkezdés ideje| |reagálási idő|4 óra - 8 óra|a feladat elkezdés ideje|
  
 ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység| ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység|
-|E-mail, telefonos segítségnyújtás|nincs meghatározva|szerződésben meghatározottfelhasználói számtól függ|szerződésben meghatározott,​|alkalom| +|E-mail, telefonos segítségnyújtás|nincs meghatározva|szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.1 pontja|szerződésben meghatározott,​|alkalom| 
-|Távasztal<​sup>​1</​sup> ​   |nincs meghatározva|szerződésben meghatározottfelhasználói számtól függ|szerződésben meghatározott,​|15 perc| +|Távasztal<​sup>​1</​sup> ​   |nincs meghatározva|szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.2 pontja|szerződésben meghatározott,​|15 perc| 
-|Technikusi ​munka2|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott| |1 óra| +|Technikusi ​munka|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott ​a díjtáblázat 2.1.2.3 pontja| |1 óra| 
-|Mérnöki munka3|nincs meghatározva|nincs meghatározva|nincs meghatározva|1 óra| +|Mérnöki munka3|nincs meghatározva|szerződésben meghatározott ​a díjtáblázat 2.1.2.4 pontja|nincs meghatározva|1 óra|
-|Kiszállás<​sup>​4</​sup> ​   ​|szerződésben meghatározott|4.500 Ft /allakom| |1 alk.|+
  
-1. - a távasztal segítségre a TeamViewer ​12 -es verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése ​nélkül ​nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.+1. - a távasztal segítségre a TeamViewer ​legújabb ​verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése ​n__élkül ​nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre__.
  
 Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik) Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)
Sor 74: Sor 59:
  
 ---- ----
- 
-===== Hardver és szofver karbantartás ===== 
- 
-==== Kiszolgáló (szerver) hardveres és szoftveres karbantartása ==== 
- 
-<font 14px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​A kiszolgáló karbantartása munkánk egyik legfontosabb feladata, mert ha a kiszolgáló szerver nem működik, a cég munkatársai nem tudnak dolgozni, ami komoly anyagi és egyéb költségeket jelent a cég számára.</​font>​ 
- 
-^Paraméter^Érték^Megjegyzés| 
-|Időablak|8:​00 - 16:​30|proaktív szolgáltatás| 
-|reagálási idő|2 órán belül| | 
- 
-^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység^Megjegyzés| 
-|Hardver karbantartás|félévente|szerződésben meghatározott|nincs|alkalom| | 
-|Virtuális környezet karbantartás|folyamatos|szerződésben meghatározott|nincs|nincs| | 
-|Szofveres karbantartás|folyamatos|szerződésben meghatározott|nincs|nincs| | 
-|Ütemezett ellenörzés|heti|szerződésben meghatározott|nincs|alkalom| | 
-|Proaktív figyelés|folyamatos|szerződésben meghatározott|nincs|folyamatos| | 
-|//​Addicionális szolgáltatás//​ |//​katasztrófaterv,​ csere eszköz (szerver) biztosítás//​ ||||| 
- 
-A kiszolgáló szoftveres karbantartásának keretén belül folyamatosan monitorozzuk a kiszolgáló működését,​ heti rendszerességgel leellenőrizzük a szerver állapotát,​ frissítjük a gyártó által javasolt frissítéseket,​ illetve különös hangsúlyt fektetünk az adatok mentésére. 
- 
-===== Egyedi szoftverek támogatása a szerveren: ===== 
- 
-A kiszolgáló szerveren többnyire a rendszer alapfunkcióin túl ügyviteli, vagy egyéb felhasználói rendszer szerver komponense is fut. Ennek technikai támogatását egyedi megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése,​ karbantartása,​ és mentésének ellenőrzése a fejlesztői útmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése,​ átkonfigurálása,​ költöztetése,​ egyéb feladatok. 
- 
  
 ==== Munkaállomások,​ notebook -ok harveres és szofveres karbantartása ==== ==== Munkaállomások,​ notebook -ok harveres és szofveres karbantartása ====
Sor 107: Sor 67:
  
 ==== Hálózati eszközök karbantartása ==== ==== Hálózati eszközök karbantartása ====
- 
-===== Kapcsolattartás társszolgáltatókkal ===== 
- 
-==== Ügyintézési szolgáltatás ==== 
- 
-===== Helyszíni kiszállás ===== 
- 
-Az átalánydíjas szerződés keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát,​ és tervezett időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben nincs erre utalás, abban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik. 
  
 \\ \\
  
  
atalanydias_szolgaltatas.1595771389.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 (külső szerkesztés)