Ez a dokumentum egy előző változata!
Az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására kötött keretszerződés.
A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.
Átalánydíjas alapfeladatok
Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi feladatokat vállaljuk:
Az átalánydíjas szolgáltatás kiegészíthető egyéb szolgáltatásokkal
Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:
(bővebben lsd. az Eseti szolgáltatás)
A munkánk egyik - megitélésünkben is -legfontosabb része, az ügyfeleink munkatársainak technikai támogatása.
A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
Időablak:
| Paraméter | Érték | Megjegyzés |
|---|---|---|
| Időablak | 8:00 - 16:30 | csak a megadott elérhetőségeken |
| reagálási idő | 4 óra - 8 óra | a feladat elkezdés ideje |
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység |
|---|---|---|---|---|
| E-mail, telefonos segítségnyújtás | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függ | szerződésben meghatározott, | alkalom |
| Távasztal1 | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függ | szerződésben meghatározott, | 15 perc |
| Technikusi munka2 | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | 1 óra | |
| Mérnöki munka3 | nincs meghatározva | nincs meghatározva | nincs meghatározva | 1 óra |
| Kiszállás4 | szerződésben meghatározott | 4.500 Ft /allakom | 1 alk. |
1. - a távasztal segítségre a TeamViewer 12 -es verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.
Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)
A szolgáltatás díjazása:
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Felhasználói támogatás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom |
A kiszolgáló karbantartása munkánk egyik legfontosabb feladata, mert ha a kiszolgáló szerver nem működik, a cég munkatársai nem tudnak dolgozni, ami komoly anyagi és egyéb költségeket jelent a cég számára.
| Paraméter | Érték | Megjegyzés |
|---|---|---|
| Időablak | 8:00 - 16:30 | proaktív szolgáltatás |
| reagálási idő | 2 órán belül |
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Hardver karbantartás | félévente | szerződésben meghatározott | nincs | alkalom | |
| Virtuális környezet karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | nincs | nincs | |
| Szofveres karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | nincs | nincs | |
| Ütemezett ellenörzés | heti | szerződésben meghatározott | nincs | alkalom | |
| Proaktív figyelés | folyamatos | szerződésben meghatározott | nincs | folyamatos | |
| Addicionális szolgáltatás | katasztrófaterv, csere eszköz (szerver) biztosítás | ||||
A kiszolgáló szoftveres karbantartásának keretén belül folyamatosan monitorozzuk a kiszolgáló működését, heti rendszerességgel leellenőrizzük a szerver állapotát, frissítjük a gyártó által javasolt frissítéseket, illetve különös hangsúlyt fektetünk az adatok mentésére.
A kiszolgáló szerveren többnyire a rendszer alapfunkcióin túl ügyviteli, vagy egyéb felhasználói rendszer szerver komponense is fut. Ennek technikai támogatását egyedi megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése, karbantartása, és mentésének ellenőrzése a fejlesztői útmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése, átkonfigurálása, költöztetése, egyéb feladatok.
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Hardver karbantartás | félévente | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom | |
| Szofveres karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | nincs |
Az átalánydíjas szerződés keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát, és tervezett időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben nincs erre utalás, abban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik.