Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


eseti_szolgaltatas_a

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Következő változat
Előző változat
eseti_szolgaltatas_a [2019/01/14 10:02]
Horvath Lorand létrehozva
eseti_szolgaltatas_a [2020/12/04 17:45] (aktuális)
Sor 1: Sor 1:
-====== ​Eseti szolgáltatási díjak és időablakok ​====== +====== ​  ​======
- +
-Szerződött ügyfeleink esetén, azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve anem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén** eseti szolgáltatásként **vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését! +
- +
-Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük,​ illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog. +
- +
-Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások,​ a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is. +
- +
-A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedimegállapodás szerint eltérhetünk. +
- +
-Szerkesztés +
- +
-===== Munkanapokon munkaidőben (H-P: 08:00 - 17:00) ===== +
- +
-^Támogatás típusa^Óradíj^Egység^Egység típusa^Nettó _PARA__TABLE_INS_egységár^Megjegyzés| +
-|E-mail / Telefonos segítségkérés| |1|alkalom|2 500,-| | +
-|Távoli asztal segítség|7 200,​-|15|perc|1 800,-| | +
-|Helyszíni munka _PARA__TABLE_INS_(technikusi)|7 200,​-|30|perc|3 600,-|az első órát teljesen _PARA__TABLE_INS_kiszámlázzuk| +
-|Helyszíni munka _PARA__TABLE_INS_(mérnöki)|11 500,​-|30|perc|5 750,-|az első órát teljesen _PARA__TABLE_INS_kiszámlázzuk| +
-|Technikai tanácsadás,​ _PARA__TABLE_INS_ügyintézés <​sup>​1</​sup> ​ |7 200,​-|1|alkalom|7 200,-| | +
-|Kiszállás|6 000,​-|1|alkalom|6 000,-| | +
- +
----- +
- +
-Szerkesztés +
- +
-==== Munkanapokon munkaidőn túl másfélszeres szorzót alkalmazunk díjainknál. ==== +
- +
-Szerkesztés +
- +
-==== Hétvégén (P: 17:00 - H 08:00), munkaszüneti napokon az alapdíjak kétszeresét számoljuk fel. ==== +
- +
-Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! +
- +
-1, 2, 3. - a helszíni technikai tanácsadás,​ és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést,​ és két kiszállást fog jelenteni.+
  
  
eseti_szolgaltatas_a.1547456568.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)