Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


ertekesites

Értékesítés

Koncepció és szakértelem

Az AdminSys Kft. értékesítési koncepciója a technikai és felhasználói igények és követelmények alapos felmérésen, és átgondolásán alapszik. Megkeresés esettén igyekszük a felmerült igényt alaposan körüljárni, átgondolni, és az ügyféllel átbeszélni a lehetőségeket.

Az értékesített informatikai eszközöket legális uton, hivatalos nagykereskedések és disztibúciókon kerestül szerezzük be, és értékesítjük.

Az általunk értékesített eszközökre az alábbi szolgáltatásokat vállaljuk:

  • ha az eszköz tőlünk lett beszerezve, meghibásodás esetén díjmentesen vállaljuk a garanciális ügyintézést a feltüntetett garanciális időszak idején
  • ha az eszközre az ügyfél szerződött velünk csereeszköz szolgáltatásra, ebben az esetben vállaljuk a konfigurációk mentését, és meghibásodás esetén csereeszköz biztosítását (többnyire a hálózati eszközökre)
  • vállaljuk az eszköz üzembe helyezését az ajánlatban feltüntetett kedvező díjazás mellett
  • vállaljuk az eszközzel kapcsolatos támogatást és szaktanácsadást a beüzemeléstől számított hónapig (ha nincs átalánydíjas szerződés)

Az árajánlattal kapcsolatos feltételek

  • ha az ajánlat szövege másként nem rendelkezik, az ajánlatunk 8 munkanapig érvényes!
  • az árak nettó egységárak és az áfát nem tartalmazzák.
  • a feltüntetett árak csak az ajánlatban szereplő darabszám megrendelése esetén érvényesek.
  • az ajánlati árat automatikusan módosíthatják a járulékos költségekben (beszállítói ár, típusmódosulások, vám, ÁFA) bekövetkezett változások is.
ertekesites.txt · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 (külső szerkesztés)