Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


garancialis_ugyintezes

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Következő változat
Előző változat
garancialis_ugyintezes [2018/09/12 08:57]
Horvath Lorand létrehozva
garancialis_ugyintezes [2022/10/25 11:22] (aktuális)
Kovács Andrea
Sor 1: Sor 1:
-====== Garanciális ügyintézés ======+====== Garanciális ​és egyéb ​ügyintézés ====== 
 + 
 +Az AdminSys Kft. az átalánydíjas ügyfelei részére a cégünkön keresztül vásárolt eszközökre vállalja a garanciális ügyintézést:​ 
 + 
 +  * Helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, időpontegyeztetés,​ a szervizelés utógondozása. 
 +  * Nem helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, az ügyfél tájékoztatása arról, hogy hol és hogyan intézheti a garanciát. 
 + 
 +Nem terjed ki az ügyintézés az eszköz el- és visszaszállítására a garanciális szervizbe. Ha erre az ügyfél részéről igény van, azt külön díjazás ellenében végzi kollégánk. Ennek költsége az [[:​eseti_szolgaltatas|Eseti szolgáltatás]] menüpont alatt található. 
 + 
 +A nem tőlünk vásárolt termékek esetében minden esetben fizetős a garanciális ügyintézés. 
 + 
 +A szolgáltatás díjazását az alábbi táblázat tartalmazza:​ 
 + 
 +^Szolgáltatás^Költség/​Egység^Megjegyzés| 
 +|Az AdminSys által szállított garanciális eszköz|díjmentes| | 
 +|Az AdminSys által szállított már nem garanciális eszköz|15 000 Ft /alkalom| | 
 +|Nem az AdminSys által szállított garanciális vagy nem garanciális eszköz|20 000 Ft /alkalom| | 
 +|Egyéb szervizszolgálat|megállapodás szerint| | 
 + 
 +\\
  
  
garancialis_ugyintezes.1536735465.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 (külső szerkesztés)