Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


kiszolgalo_karbantartas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
kiszolgalo_karbantartas [2021/01/04 13:18]
Horvath Lorand [Szerver standard támogatása (infrastruktúra karbantartása + szervermódosítások)]
kiszolgalo_karbantartas [2021/01/04 13:30] (aktuális)
Horvath Lorand [Kiszolgáló (szerver) karbantartásának időablaka, gyakorisága]
Sor 8: Sor 8:
 |Hardveres és virtuális környezet felügyelete,​ karbantartás|1|hó|szerződés szerint|költségtáblázat 1.1 sora| |Hardveres és virtuális környezet felügyelete,​ karbantartás|1|hó|szerződés szerint|költségtáblázat 1.1 sora|
  
-===== Kiszolgáló (szerver) karbantartás =====+===== Kiszolgáló (virtuális ​szerver ​és munkaállomás) karbantartás =====
  
 Az informatikai rendszerekben,​ legtöbb esetben a szerver kiszolgáló biztosítja teljes rendszer működéséhez szükséges szolgáltatásokat (címkiosztástól,​ címfeloldás,​ felhasználó azonosítás),​ illetve a belső ügyviteli vagy egyéb rendszer kiszolgálását.\\ Az informatikai rendszerekben,​ legtöbb esetben a szerver kiszolgáló biztosítja teljes rendszer működéséhez szükséges szolgáltatásokat (címkiosztástól,​ címfeloldás,​ felhasználó azonosítás),​ illetve a belső ügyviteli vagy egyéb rendszer kiszolgálását.\\
Sor 28: Sor 28:
 ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ | ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ |
 |  Szerver kiszolgáló alap karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2 sora  | |  Szerver kiszolgáló alap karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2 sora  |
-|  Munkaállomás kiszolgáló karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.sora  |+|  Munkaállomás kiszolgáló karbantartás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.sora  |
  
 =====   ===== =====   =====
 +
 +\\
  
  
Sor 46: Sor 48:
  
 ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ | ^  Támogatás típusa ​ ^  Egység ​ ^  Egység típusa ​ ^  Nettó egységár ​ ^  Megjegyzés ​ |
-|  Egyedi szoftver támogatás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.2.3 sora, egy szoftverre ​érvényes ​ |+|  Egyedi szoftver támogatás ​ |  1  |  hó  |  szerződés szerint ​ |  költségtáblázat 1.sora, megadott incidensszámra ​érvényes | 
 + 
 +* a díjazás kiterjeszthető a Tervezett időkerettel (3.2)
  
 __**A szolgáltatás nem tartalmazza**__ \\ __**A szolgáltatás nem tartalmazza**__ \\
Sor 53: Sor 57:
 - bármilyen a hálózati kapcsolathoz kötödő hiba elhárítása,​ kivétel az alapindraktruktúra működése\\ - bármilyen a hálózati kapcsolathoz kötödő hiba elhárítása,​ kivétel az alapindraktruktúra működése\\
 - adatok visszatöltését mentésből - adatok visszatöltését mentésből
 +
 +\\
 +
  
 ==== Kiszolgáló (szerver) karbantartásának időablaka, gyakorisága ==== ==== Kiszolgáló (szerver) karbantartásának időablaka, gyakorisága ====
Sor 58: Sor 65:
 ^Paraméter^Érték^Megjegyzés| ^Paraméter^Érték^Megjegyzés|
 |Időablak|8:​00 - 16:​30|proaktív szolgáltatás| |Időablak|8:​00 - 16:​30|proaktív szolgáltatás|
-|reagálási idő|órán belül| |+|reagálási idő|órán belül| |
  
 ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Egység^Megjegyzés| ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Egység^Megjegyzés|
kiszolgalo_karbantartas.1609762711.txt.gz · Utolsó módosítás: 2021/01/04 13:18 szerkesztette: Horvath Lorand