Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


utemezett_kiszallas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
utemezett_kiszallas [2020/09/24 12:16]
Horvath Lorand
utemezett_kiszallas [2020/12/04 17:45] (aktuális)
Sor 1: Sor 1:
 ====== Ütemezett kiszállás ====== ====== Ütemezett kiszállás ======
  
-Szerződött partnereinknél előre egyeztetett ​időpontokban ütemezetten kiszállunk, és elvégezzük ​a szerződésben ​meghatározott feladatokat.+\\ 
 +Az átalánydíjas szerződés keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát,​ és tervezett ​időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben nincs erre utalásabban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik.\\ 
 +Ennek idő- és munkatartama ​a szerződésben ​rögzítve, de általában két óra.
  
-Mely feladatok tartoznak ide: 
  
-  ​* elsődlegesen az előre bejelentett felhasználói kéréseket feladatok, ​emelyeket ​nem tudunk elvégezni távolról, és várhatnak a kiszállás időpontjáig+===== Az alábbi feladatok tartoznak ide: ===== 
 + 
 +  ​* elsődlegesen az előre bejelentett felhasználói kéréseket feladatok, ​amelyeket ​nem tudunk elvégezni távolról, és várhatnak a kiszállás időpontjáig
   * a rendszer üzemszerű működést biztosító infrastruktúra átvizsgálása   * a rendszer üzemszerű működést biztosító infrastruktúra átvizsgálása
-  * számítógép(ek) karbantartása előre ​egyeztetetten+  * számítógép(ek) karbantartása előre ​egyeztetve 
 +  * kisebb informatikai eszközköltöztetés
   * eszközök, nyomtatók állapotának felülvizsgálata   * eszközök, nyomtatók állapotának felülvizsgálata
-  * esetenként hardveres tisztitás elvégzése+  * munkaállomásoknál portalanítás,​ a számítógépház kitakarítása sűritett levegővel 
 +  * a munkaállomás állapotának felmérése 
 +  * notebook esetén külsőleg, és a lehetőségek szerint portalanítva,​ alaposabb kartbantartásra a notebook -ot szekszerzivben szállítjuk 
 +  * nyomtató esetén - lehetőség szerint portalanítés,​ meghibásodás esetén szakszervízben szállítva
   * hardver-szoftver inventory felülvizsgálata esetleges változtatások menedzselése   * hardver-szoftver inventory felülvizsgálata esetleges változtatások menedzselése
-  * fogyóeszközök átvizsgálása +  * IT szekrény felülvizsgálata (ha van ilyen) 
-  * ha marad idő, akkor az előre ​nem bejelentett ​problémák elhárítása +  * fogyóeszközök átvizsgálása (ha szükséges) 
-  *+ 
 +Azoknál a cégeknél, ahol van ütemezett kiszállás,​ egyeztetve ütemezetten végezzük a karbantartást,​ ahol nincs ilyen szolgáltatásunk,​ ott eseti jelleggel. 
 + 
 +Ez idő alatt elsődlegesen az alap infratruktúra karbantartását végezzükde természetesen ​az előre bejelentett ​felhasználói problémákat is megoldjuk, tesszük ezt abban az esetben, ha a feladat nem végezhető el távoli asztal segítséggel. 
 + 
 +Az ütemezett feladatok időpontja előre rögzítve van, ettől eltérni nem nagyon tudunk.. Ezért az egyéb, sűrgös szükséges eseti kiszállásokat ettől külön kezeljük. 
 + 
 + 
 +===== Nem tartoznak ide az alábbi feladatok: ===== 
 + 
 +  * notebook, nyomtató karbantartás (ezt csak szerződőtt partnereinken keresztül végezzül) 
 +  * garanciális és nem garanciális ügyintézés 
 +  * nagyobb rendszerköltöztetések 
 +  * kábelezés,​ végpont kiépítés (partnercégen keresztül tudjuk megvalósítani) 
 +  * telefonrendszer bárminemű kezelése (kivétel, ha a szerződés tartalmazza) 
 +  * bármilyen szoftver telepítés akár a szerverre, akár a munkaállomásokra (kivétel, ha előre egyeztetve lett 
 + 
 +Az ütemezett kiszállás során a helyszínen megjelenő kolléga nem rendelkezik döntési és szervezési jogoasultsággal,​ ezért kérjük ügyfeleinket,​ hogy ezekkel a kéréseket ne neki tegyék fel. 
 + 
 +====== Eszköz (munkaállomás,​ notebook, nyomtató) karbantartás ====== 
 + 
 +Az irodai munka elvégzésének milyensége nagy mértékben függ, hogy a számítógép vagy lapto, mint munkaeszköz mennyire van karbantartva. Munkánk során gyakran tapasztaljuk,​ hogy ezeket a munkaállomásokat,​ amelyeken a munkatársak dolgoznak, idő hiányában nagyon nehezen lehet karbantartani. Ezért igyekszünk a messzemenőkig figyelembe venni ezt a tényt, ezért a gépek karbantartását előre egyeztetetten igyekszünk elvégezni. 
 + 
 +Azoknál a cégeknél, ahol van ütemezett kiszállás,​ egyeztetve ütemezetten végezzük a karbantartást,​ ahol nincs ilyen szolgáltatásunk,​ ott eseti jelleggel. 
 + 
 + 
 +===== Az alábbi feladatokat tartalmazza ez a szolgáltatás:​ ===== 
 + 
 + 
 +==== Szoftveres karbantartás ==== 
 + 
 +  * lemez karbantartása töredezettmentesítése 
 +  * firmware és driver frissítése 
 +  * rendszeroptimalizálás 
 +  * temp és szemét file-ok eltávolítása 
 + 
 +==== Adminisztatív feladatok ==== 
 + 
 +  * hardver és szoftver leltár pontosítás 
 +  * távmenedzsment szoftver ellenőrzése 
 + 
 +===== A feladat költségei ===== 
 + 
 +A feladatot a helyszínen végezzük, azon ügyfelek részére akiknek erre vonatkozóan szerződésünk van, a szerződés keretén belül, ahol nincs ilyen szolgáltaltatás,​ eseti jelleggel.
  
  
utemezett_kiszallas.1600942570.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 (külső szerkesztés)