Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


atalanydias_szolgaltatas

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
atalanydias_szolgaltatas [2020/10/01 21:14]
Horvath Lorand
atalanydias_szolgaltatas [2020/12/04 17:45] (aktuális)
Sor 1: Sor 1:
-====== Felhasználó támogatás, ​tanácsadús ​======+====== Felhasználó támogatás, ​tanácsadás ​======
  
 Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására adott időkeretre kötött keretszerződés. Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására adott időkeretre kötött keretszerződés.
Sor 27: Sor 27:
 ---- ----
  
-===== Szolgáltatás időablak, ​elérhetőségek ​=====+===== Szolgáltatás időablak, ​díjjazása ​=====
  
 A szerződéseben vállalt időablakon,​ és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva. A szerződéseben vállalt időablakon,​ és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Sor 33: Sor 33:
 Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk. Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
  
-**Időablak:**+A munkánkat az alábbi időablakban végezzük
  
 ^Paraméter^Érték^Megjegyzés| ^Paraméter^Érték^Megjegyzés|
-|Időablak|8:​00 - 16:30|csak a megadott elérhetőségeken|+|Időablak|8:​00 - 17:30|csak a megadott elérhetőségeken|
 |reagálási idő|4 óra - 8 óra|a feladat elkezdés ideje| |reagálási idő|4 óra - 8 óra|a feladat elkezdés ideje|
  
 ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység| ^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység|
-|E-mail, telefonos segítségnyújtás|nincs meghatározva|szerződésben meghatározottfelhasználói számtól függ|szerződésben meghatározott,​|alkalom| +|E-mail, telefonos segítségnyújtás|nincs meghatározva|szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.1 pontja|szerződésben meghatározott,​|alkalom| 
-|Távasztal<​sup>​1</​sup> ​   |nincs meghatározva|szerződésben meghatározottfelhasználói számtól függ|szerződésben meghatározott,​|15 perc| +|Távasztal<​sup>​1</​sup> ​   |nincs meghatározva|szerződésben meghatározott a díjtáblázat 2.1.2.2 pontja|szerződésben meghatározott,​|15 perc| 
-|Technikusi ​munka2|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott| |1 óra| +|Technikusi ​munka|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott ​a díjtáblázat 2.1.2.3 pontja| |1 óra| 
-|Mérnöki munka3|nincs meghatározva|nincs meghatározva|nincs meghatározva|1 óra| +|Mérnöki munka3|nincs meghatározva|szerződésben meghatározott ​a díjtáblázat 2.1.2.4 pontja|nincs meghatározva|1 óra|
-|Kiszállás<​sup>​4</​sup> ​   ​|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|szerződésben meghatározott|1 alk.|+
  
 1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése n__élkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre__. 1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése n__élkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre__.
Sor 60: Sor 59:
  
 ---- ----
- 
-===== Hardver és szofver karbantartás ===== 
- 
-==== Kiszolgáló (szerver) hardveres és szoftveres karbantartása ==== 
- 
-<font 14px/​inherit;;​inherit;;​inherit>​A kiszolgáló karbantartása munkánk egyik legfontosabb feladata, mert ha a kiszolgáló szerver nem működik, a cég munkatársai nem tudnak dolgozni, ami komoly anyagi és egyéb költségeket jelent a cég számára.</​font>​ 
- 
-^Paraméter^Érték^Megjegyzés| 
-|Időablak|8:​00 - 16:​30|proaktív szolgáltatás| 
-|reagálási idő|2 órán belül| | 
- 
-^Szolgáltatás^Gyakoriság^Havi díj^Eseti díj^Egység^Megjegyzés| 
-|Hardver karbantartás|félévente|szerződésben meghatározott|nincs|alkalom| | 
-|Virtuális környezet karbantartás|folyamatos|szerződésben meghatározott|nincs|nincs| | 
-|Szofveres karbantartás|folyamatos|szerződésben meghatározott|nincs|nincs| | 
-|Ütemezett ellenörzés|heti|szerződésben meghatározott|nincs|alkalom| | 
-|Proaktív figyelés|folyamatos|szerződésben meghatározott|nincs|folyamatos| | 
-|//​Addicionális szolgáltatás//​ |//​katasztrófaterv,​ csere eszköz (szerver) biztosítás//​ ||||| 
- 
-A kiszolgáló szoftveres karbantartásának keretén belül folyamatosan monitorozzuk a kiszolgáló működését,​ heti rendszerességgel leellenőrizzük a szerver állapotát,​ frissítjük a gyártó által javasolt frissítéseket,​ illetve különös hangsúlyt fektetünk az adatok mentésére. 
- 
-===== Egyedi szoftverek támogatása a szerveren: ===== 
- 
-A kiszolgáló szerveren többnyire a rendszer alapfunkcióin túl ügyviteli, vagy egyéb felhasználói rendszer szerver komponense is fut. Ennek technikai támogatását egyedi megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése,​ karbantartása,​ és mentésének ellenőrzése a fejlesztői útmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése,​ átkonfigurálása,​ költöztetése,​ egyéb feladatok. 
  
 ==== Munkaállomások,​ notebook -ok harveres és szofveres karbantartása ==== ==== Munkaállomások,​ notebook -ok harveres és szofveres karbantartása ====
atalanydias_szolgaltatas.1601579656.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)