Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


atalanydias_szolgaltatas

Ez a dokumentum egy előző változata!


Felhasználó támogatás, tanácsadús

Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására adott időkeretre kötött keretszerződés.

A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.

Felhasználó támogatási feladatok

Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi alapfeladatokat vállaljuk:

  • felhasználók szakmai támogatása,
  • a meghatározott szoftverlista támogatása
  • szakmai tanácsadás, támogatás nyújtása az üzemeltetett rendszerrel kapcsolatban
  • kollégákkal kapcsolatos szakmai adminisztáció
  • menedzselt vírusvédelem (adott feltételek mellett)
  • a rendszer eszközein (hálózati eszközök, perifériák) végzett módosítások és azok adminisztálása

Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:

  • Új kolléga munkakörnyezetének kialakítása
  • Új eszköz beüzemelése
  • Meglévő eszköz újratelepítése
  • egyéb általunk nyújtott szolgáltatás támogatása ( levelezés, levelezés támogatás, levél felderítés, arhiválás)
  • új szoftver telepítése, támogatása
  • az átalánydíj alá nem bevont mindennemű más feladat
  • a kollégák távoli hozzáférése a belső rendszerhez (csak a rendszer működésének ellenörzéséig)

Szolgáltatás időablak, elérhetőségek

A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.

Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.

Időablak:

ParaméterÉrtékMegjegyzés
Időablak8:00 - 16:30csak a megadott elérhetőségeken
reagálási idő4 óra - 8 óraa feladat elkezdés ideje
SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgység
E-mail, telefonos segítségnyújtásnincs meghatározvaszerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függszerződésben meghatározott,alkalom
Távasztal1 nincs meghatározvaszerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függszerződésben meghatározott,15 perc
Technikusi munka2szerződésben meghatározottszerződésben meghatározott 1 óra
Mérnöki munka3nincs meghatározvanincs meghatározvanincs meghatározva1 óra
Kiszállás4 szerződésben meghatározottszerződésben meghatározottszerződésben meghatározott1 alk.

1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.

Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)

  • Időablakon kivül, az elérhetőség opcionális
  • az időablakon kívül elvégezett munkák a feladat jellegétől függetlenül eseti munkának számítanak
  • a nem az eszközparkhoz tartozó munkák eseti munkának számítanak

A szolgáltatás díjazása:

SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgységMegjegyzés
Felhasználói támogatásfolyamatosszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottalkalom

Hardver és szofver karbantartás

Kiszolgáló (szerver) hardveres és szoftveres karbantartása

A kiszolgáló karbantartása munkánk egyik legfontosabb feladata, mert ha a kiszolgáló szerver nem működik, a cég munkatársai nem tudnak dolgozni, ami komoly anyagi és egyéb költségeket jelent a cég számára.

ParaméterÉrtékMegjegyzés
Időablak8:00 - 16:30proaktív szolgáltatás
reagálási idő2 órán belül
SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgységMegjegyzés
Hardver karbantartásféléventeszerződésben meghatározottnincsalkalom
Virtuális környezet karbantartásfolyamatosszerződésben meghatározottnincsnincs
Szofveres karbantartásfolyamatosszerződésben meghatározottnincsnincs
Ütemezett ellenörzéshetiszerződésben meghatározottnincsalkalom
Proaktív figyelésfolyamatosszerződésben meghatározottnincsfolyamatos
Addicionális szolgáltatás katasztrófaterv, csere eszköz (szerver) biztosítás

A kiszolgáló szoftveres karbantartásának keretén belül folyamatosan monitorozzuk a kiszolgáló működését, heti rendszerességgel leellenőrizzük a szerver állapotát, frissítjük a gyártó által javasolt frissítéseket, illetve különös hangsúlyt fektetünk az adatok mentésére.

Egyedi szoftverek támogatása a szerveren:

A kiszolgáló szerveren többnyire a rendszer alapfunkcióin túl ügyviteli, vagy egyéb felhasználói rendszer szerver komponense is fut. Ennek technikai támogatását egyedi megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése, karbantartása, és mentésének ellenőrzése a fejlesztői útmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése, átkonfigurálása, költöztetése, egyéb feladatok.

Munkaállomások, notebook -ok harveres és szofveres karbantartása

SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgységMegjegyzés
Hardver karbantartásféléventeszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottalkalom
Szofveres karbantartásfolyamatosszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottnincs

Hálózati eszközök karbantartása


atalanydias_szolgaltatas.1601579656.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)