Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


garancialis_ugyintezes

Különbségek

A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.

Összehasonlító nézet linkje

Előző változat mindkét oldalon Előző változat
Következő változat
Előző változat
garancialis_ugyintezes [2020/02/06 09:07]
Horvath Lorand
garancialis_ugyintezes [2022/10/25 11:22] (aktuális)
Kovács Andrea
Sor 1: Sor 1:
-====== Garanciális ügyintézés ======+====== Garanciális ​és egyéb ​ügyintézés ======
  
-Az AdminSys Kft. az átalánydíjas ügyfelei részérea cégünkön vásárolt eszközökre vállalja a garanciális ügyintézést:​+Az AdminSys Kft. az átalánydíjas ügyfelei részére a cégünkön ​keresztül ​vásárolt eszközökre vállalja a garanciális ügyintézést:​
  
   * Helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, időpontegyeztetés,​ a szervizelés utógondozása.   * Helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, időpontegyeztetés,​ a szervizelés utógondozása.
   * Nem helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, az ügyfél tájékoztatása arról, hogy hol és hogyan intézheti a garanciát.   * Nem helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, az ügyfél tájékoztatása arról, hogy hol és hogyan intézheti a garanciát.
  
-Nem terjed ki az ügyintézés az eszköz el- és visszaszállítására a garanciális szervizbe. Ha erre az ügyfél részéről igény van, azt külön díjazás ellenében végzi kollégánk. Ennek költsége az Eseti szolgáltatás menüpont alatt található.+Nem terjed ki az ügyintézés az eszköz el- és visszaszállítására a garanciális szervizbe. Ha erre az ügyfél részéről igény van, azt külön díjazás ellenében végzi kollégánk. Ennek költsége az [[:​eseti_szolgaltatas|Eseti szolgáltatás]] menüpont alatt található.
  
 A nem tőlünk vásárolt termékek esetében minden esetben fizetős a garanciális ügyintézés. A nem tőlünk vásárolt termékek esetében minden esetben fizetős a garanciális ügyintézés.
  
-^Támogatás típusa^Óradíj^Egység^Egység típusa^Nettó_PARA__TABLE_INS_egységár^Megjegyzés| +A szolgáltatás díjazását az alábbi táblázat tartalmazza:​ 
-|E-mail / Telefonos segítségkérés|8 000,-|15|perc|2.000,-| |+ 
 +^Szolgáltatás^Költség/Egység^Megjegyzés| 
 +|Az AdminSys által szállított garanciális eszköz|díjmentes| | 
 +|Az AdminSys által szállított már nem garanciális eszköz|15 000 Ft /alkalom| | 
 +|Nem az AdminSys által szállított garanciális vagy nem garanciális eszköz|20 000 Ft /alkalom| | 
 +|Egyéb szervizszolgálat|megállapodás szerint| | 
 + 
 +\\
  
  
garancialis_ugyintezes.1580976474.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 (külső szerkesztés)