GDPR (Online adatvédelem)
Üzemeltetési szolgáltatás
Egyéb kiegészítő szolgáltatások
Hálózati eszközök felügyelete, karbantartása
Felügyelt vírusvédelmi szolgáltatás
Admin domain, levelezési és webes szolgáltatások
Adminisztációs és egyéb feltételek
GDPR (Online adatvédelem)
Hálózati eszközök felügyelete, karbantartása
Felügyelt vírusvédelmi szolgáltatás
Admin domain, levelezési és webes szolgáltatások
Adminisztációs és egyéb feltételek
Ez a dokumentum egy előző változata!
Az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására kötött keretszerződés.
A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.
Átalánydíjas alapfeladatok
Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi feladatokat vállaljuk:
Az átalánydíjas szolgáltatás kiegészíthető egyéb szolgáltatásokkal
Nem tartoznak a átalánydíjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:
(bővebben lsd. az Eseti szolgáltatás)
A munkánk egyik - megitélésünkben is -legfontosabb része, az ügyfeleink munkatársainak technikai támogatása.
A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
Időablak:
| Paraméter | Érték | Megjegyzés |
|---|---|---|
| Időablak | 8:00 - 16:30 | csak a megadott elérhetőségeken |
| reagálási idő | 4 óra - 8 óra | a feladat elkezdés ideje |
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység |
|---|---|---|---|---|
| E-mail, telefonos segítségnyújtás | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függ | szerződésben meghatározott, | alkalom |
| Távasztal1 | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függ | szerződésben meghatározott, | 15 perc |
| Technikusi munka2 | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | 1 óra | |
| Mérnöki munka3 | nincs meghatározva | nincs meghatározva | nincs meghatározva | 1 óra |
| Kiszállás4 | szerződésben meghatározott | 4.500 Ft /allakom | 1 alk. |
1. - a távasztal segítségre a TeamViewer 12 -es verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.
Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)
A szolgáltatás díjazása:
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Felhasználói támogatás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom |
A kiszolgáló karbantartása munkánk egyik legfontosabb feladata, mert ha a kiszolgáló szerver nem működik, a cég munkatársai nem tudnak dolgozni, ami komoly anyagi és egyéb költségeket jelent a cég számára.
| Paraméter | Érték | Megjegyzés |
|---|---|---|
| Időablak | 8:00 - 16:30 | proaktív szolgáltatás |
| reagálási idő | 2 órán belül |
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Hardver karbantartás | félévente | szerződésben meghatározott | nincs | alkalom | |
| Virtuális környezet karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | nincs | nincs | |
| Szofveres karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | nincs | nincs | |
| Ütemezett ellenörzés | heti | szerződésben meghatározott | nincs | alkalom | |
| Proaktív figyelés | folyamatos | szerződésben meghatározott | nincs | folyamatos | |
| Addicionális szolgáltatás | katasztrófaterv, csere eszköz (szerver) biztosítás | ||||
Egyedi szoftverek támogatása a szerveren: a kiszolgálón többnyire az alapfunkciókon túl ügyviteli, vagy egyéb rendszer is fut. Ennek technikai támogatását a megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése, karbantartása, és mentésének ellenőrzése a fejlesztői utmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése, átkonfigurálása, költöztetése, egyéb feladatok.
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Hardver karbantartás | félévente | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom | |
| Szofveres karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | nincs |
Az átalánydíjas szerződés keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát, és tervezett időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben nincs erre utalás, abban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik.