Ez a dokumentum egy előző változata!
Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására adott időkeretre kötött keretszerződés.
A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.
Felhasználó támogatási feladatok
Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi alapfeladatokat vállaljuk:
Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:
A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.
Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.
Időablak:
| Paraméter | Érték | Megjegyzés |
|---|---|---|
| Időablak | 8:00 - 16:30 | csak a megadott elérhetőségeken |
| reagálási idő | 4 óra - 8 óra | a feladat elkezdés ideje |
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység |
|---|---|---|---|---|
| E-mail, telefonos segítségnyújtás | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függ | szerződésben meghatározott, | alkalom |
| Távasztal1 | nincs meghatározva | szerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függ | szerződésben meghatározott, | 15 perc |
| Technikusi munka2 | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | 1 óra | |
| Mérnöki munka3 | nincs meghatározva | nincs meghatározva | nincs meghatározva | 1 óra |
| Kiszállás4 | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | 1 alk. |
1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.
Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)
A szolgáltatás díjazása:
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Felhasználói támogatás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom |
A kiszolgáló szerveren többnyire a rendszer alapfunkcióin túl ügyviteli, vagy egyéb felhasználói rendszer szerver komponense is fut. Ennek technikai támogatását egyedi megegyezés keretén vállaljuk, amelyben beletartozik a program frissítése, karbantartása, és mentésének ellenőrzése a fejlesztői útmutatás szerint. Nem tartozik a feladatok közé a program újratelepítése, átkonfigurálása, költöztetése, egyéb feladatok.
| Szolgáltatás | Gyakoriság | Havi díj | Eseti díj | Egység | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|---|
| Hardver karbantartás | félévente | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | alkalom | |
| Szofveres karbantartás | folyamatos | szerződésben meghatározott | szerződésben meghatározott | nincs |