Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


atalanydias_szolgaltatas

Ez a dokumentum egy előző változata!


Felhasználó támogatás, tanácsadás

Ez a szolgáltatás az átalánydíjas szolgáltatásunk egy adott havi költség ellenében, egy meghatározott feladatkör ellátására adott időkeretre kötött keretszerződés.

A fő szempont, hogy a szerződéskötést megelőző állapotfelmérésben meghatározott műszaki tartalom, és feladatkör tartozik a szolgáltatás alá, és mindig a meglévő rendszer üzemszerű működését biztosítja, a meghatározott SLA szerint a megadott időablakban.

Felhasználó támogatási feladatok

Az szerződésben foglaltak szerint az alábbi alapfeladatokat vállaljuk:

  • felhasználók szakmai támogatása,
  • a meghatározott szoftverlista támogatása
  • szakmai tanácsadás, támogatás nyújtása az üzemeltetett rendszerrel kapcsolatban
  • kollégákkal kapcsolatos szakmai adminisztáció
  • menedzselt vírusvédelem (adott feltételek mellett)
  • a rendszer eszközein (hálózati eszközök, perifériák) végzett módosítások és azok adminisztálása

Nem tartoznak a átalány díjas szolgáltatáshoz az alábbi feladatok:

  • Új kolléga munkakörnyezetének kialakítása
  • Új eszköz beüzemelése
  • Meglévő eszköz újratelepítése
  • egyéb általunk nyújtott szolgáltatás támogatása ( levelezés, levelezés támogatás, levél felderítés, arhiválás)
  • új szoftver telepítése, támogatása
  • az átalánydíj alá nem bevont mindennemű más feladat
  • a kollégák távoli hozzáférése a belső rendszerhez (csak a rendszer működésének ellenörzéséig)

Szolgáltatás időablak, elérhetőségek

A szerződéseben vállalt időablakon, és a reagálási időn belül elkezdjük a hozzánk bejelentett problémák kezelését. Átalánydíjas ügyfeleink minden esetben előnyt élveznek a nem átalánydíjas ügyfelekkel szemben, ahol nincs reagálási idő meghatározva.

Az alább megadott információk általánosan értendők, esetenként ettől, külön megállapodás keretén belül eltérhetünk.

Időablak:

ParaméterÉrtékMegjegyzés
Időablak8:00 - 17:30csak a megadott elérhetőségeken
reagálási idő4 óra - 8 óraa feladat elkezdés ideje
SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgység
E-mail, telefonos segítségnyújtásnincs meghatározvaszerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függszerződésben meghatározott,alkalom
Távasztal1 nincs meghatározvaszerződésben meghatározott, a felhasználói számtól függszerződésben meghatározott,15 perc
Technikusi munka2szerződésben meghatározottszerződésben meghatározott 1 óra
Mérnöki munka3nincs meghatározvanincs meghatározvanincs meghatározva1 óra
Kiszállás4 szerződésben meghatározottszerződésben meghatározottszerződésben meghatározott1 alk.

1. - a távasztal segítségre a TeamViewer legújabb verzióját hasznájuk. Biztonsági szempontból úgy állítjuk be a programot, hogy a segítséget kérő kolléga interaktív közreműködése nélkül nem tudunk bejelentkezni a távasztalon a gépre.

Kiegészítő információk (ha a szertődés másként nem rendelekzik)

  • Időablakon kivül, az elérhetőség opcionális
  • az időablakon kívül elvégezett munkák a feladat jellegétől függetlenül eseti munkának számítanak
  • a nem az eszközparkhoz tartozó munkák eseti munkának számítanak

A szolgáltatás díjazása:

SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgységMegjegyzés
Felhasználói támogatásfolyamatosszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottalkalom


Munkaállomások, notebook -ok harveres és szofveres karbantartása

SzolgáltatásGyakoriságHavi díjEseti díjEgységMegjegyzés
Hardver karbantartásféléventeszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottalkalom
Szofveres karbantartásfolyamatosszerződésben meghatározottszerződésben meghatározottnincs


Hálózati eszközök karbantartása

atalanydias_szolgaltatas.1602136958.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)