Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


eseti_szolgaltatas

Ez a dokumentum egy előző változata!


Eseti szolgáltatási munkadíjak és rendelkezésre állási időablak

Szerződött ügyfeleink esetén azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve a nem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén eseti szolgáltatásként vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését!

Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük, illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog.

Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások, a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is.

A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedi megállapodás szerint eltérhetünk.

Munkanapokon munkaidőben (H-P: 08:00 - 17:00)

Támogatás típusa Óradíj Egység Egység típusa Nettó
egységár
Megjegyzés
E-mail / Telefonos segítségkérés 8 000,- 15 perc 2.000,- minimum az első fél órát
kiszámlázzuk
Távoli asztal segítség 8 000,- 15 perc 2 000,-
Technikusi munkadíj 8 000,- 30 perc 4 000,- az első órát teljesen
kiszámlázzuk
Mérnöki munkadíj 12 000,- 30 perc 6 000,- az első órát teljesen
kiszámlázzuk

Munkaidőn túl (H-P: 17:00 - 08:00, hétvégén és ünnepnapokon)

Támogatás típusa Óradíj Egység Egység típusa Nettó
egységár
Megjegyzés
E-mail / Telefonos segítségkérés 12 000,- 15 perc 3.000,-
Távoli asztal segítség 12 000,- 15 perc 3 000,-
Helyszíni munka
(technikusi)
12 000,- 30 perc 6 000,- az első órát teljesen
kiszámlázzuk
Helyszíni munka
(mérnöki)
18 000,- 30 perc 9 000,- az első órát teljesen
kiszámlázzuk
Kiszállás 10 000,- 1 alkalom 10 000,-
Technikai tanácsadás,
ügyintézés 2
kizárólag munkaidőben!

Kivételek, egyedi feltételek

Ügyeleti idő betartása

Ügyeletet nem tartunk munkaidőn kívül, a szolgáltatás csak az előre egyeztetett munkákra vonatkozik!!

Az árváltoztatás jogát - előzetes értesítés után - fenntartjuk!

Probléma felmérés, konzultáció

A telefonos,illetve távasztalos segítség esetén a nem átalánydíjas munkák esetében az átalánydíjas ügyfelek esetén minimum az első fél órát, nem átalánydíjas ügyfél esetén az első órát kiszámlázzunk a sikertelen hibaelhárítás esetén is, ha a sikertelenség nem rajtunk múlik.

Ilyen helyzetek, a ha a társvállalkozó, vagy bármelyik harmadik fél, akitől függ a feladat megoldésa nem segíti megfelelően a munkánkat, vagy nem reagál a kérdéseinkre, illetve ha a beüzemelendő eszköz vagy szolgáltatás nem megfelelő a feladat megoldására.
Igaz ez abban az esetben is, ha egy harmadik fél hozzá nem értése miatt kell dolgoznunk, az átalánydíjas munkától függetlenül.

A helyszíni technikai tanácsadás

A helyszíni technikai tanácsadás és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést, és két kiszállást fog jelenteni.


eseti_szolgaltatas.1607100343.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 szerkesztette: 127.0.0.1