Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


garancialis_ugyintezes

Ez a dokumentum egy előző változata!


Garanciális és egyéb ügyintézés

Az AdminSys Kft. az átalánydíjas ügyfelei részére a cégünkön keresztül vásárolt eszközökre vállalja a garanciális ügyintézést:

  • Helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, időpontegyeztetés, a szervizelés utógondozása.
  • Nem helyszíni garancia esetén kapcsolatfelvétel a garanciális szervizzel, az ügyfél tájékoztatása arról, hogy hol és hogyan intézheti a garanciát.

Nem terjed ki az ügyintézés az eszköz el- és visszaszállítására a garanciális szervizbe. Ha erre az ügyfél részéről igény van, azt külön díjazás ellenében végzi kollégánk. Ennek költsége az Eseti szolgáltatás menüpont alatt található.

A nem tőlünk vásárolt termékek esetében minden esetben fizetős a garanciális ügyintézés.

A szolgáltatás díjazását az alábbi táblázat tartalmazza:

SzolgáltatásKöltség/EgységMegjegyzés
Az AdminSys által szállított garanciális eszközdíjmentes
Az AdminSys által szállított már nem garanciális eszköz12.000 Ft /alkalom
Nem az AdminSys által szállított garanciális vagy nem garanciális eszköz15.000 Ft /alkalom
Egyéb szervizszolgálatmegállapodás szerint


garancialis_ugyintezes.1584090404.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)