Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


inventory

Ez a dokumentum egy előző változata!


Hardver - szoftver inventory

Atalánydíjas ügyfeleink részére cégünk vállalja a cég teljes hardver és szoftver leltárának elkészítését és naprakészen tartását. Rendszerünkben munkatársakra bontva meg tudjuk mondani, hogy milyen eszköz található a kollégánál.

Kolléga távozása estén listát adunk az átadandó eszközökről, és lekövetjük a változásokat.

A szolgáltatás feltételei

  • hogy a cégnél policy legyen kialakítva arra vonatkozóan, hogy a kollégák egymás között ne cseréljgessék az eszközöket, ha ez mégis megtörténik, írásban jelentsék részünkre
  • az AdminSys Kft. -től beszerzett IT eszközök automatikusan bekerülnek a rendszerünkbe, a nem tőlünk vásárolt eszköz esetében ezt írásban jelezni kell felénk. Ha ez nem történik meg, nem tudjuk naprakészen tartani a leltárt, ennek felderítése és pótlása nem része a szolgáltatásnak, ezt eseti adminisztrációs feladatként végezzük el.

    A rögzítéshez szükséges adatok:
    • Termék azámlán szereplő neve
    • Termék szária száma
    • Beszerzés dátuma
    • A termék garancia ideje
    • Melyik munkatárshoz került az eszköz
  • érkező és távozó kolléga tényét részünkre írásban kell jelezni, érkezéskor, hogy milyen eszközöket kap a kolléga, távozáskot, hogy milyen eszközökkel kell elszámolnia
Támogatás típusaEgységEgység típusaNettó egységárMegjegyzés
Hardver-szoftver inventory 1 szerződés szerint költségtáblázat 2.2 sora


inventory.1622635287.txt.gz · Utolsó módosítás: 2021/06/02 14:01 szerkesztette: Horvath Lorand