Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


inventory

Ez a dokumentum egy előző változata!


Hardver - szoftver inventory

Átalánydíjas ügyfeleink részére cégünk vállalja a cég teljes hardver- és szoftver leltárának elkészítését és naprakészen tartását. Rendszerünkben munkatársakra bontva meg tudjuk mondani, hogy milyen eszköz található a kollégánál.

Kolléga távozása esetén listát adunk az átadandó eszközökről és lekövetjük a változásokat.

A szolgáltatás feltételei:

  • a cégnél policy legyen kialakítva arra vonatkozóan, hogy a kollégák egymás között ne cserélgessék az eszközöket, ha ez mégis megtörténik, írásban jelentsék részünkre.
  • az AdminSys Kft.-től beszerzett IT eszközök automatikusan bekerülnek a rendszerünkbe, a nem tőlünk vásárolt eszköz esetében ezt írásban jelezni kell felénk. Ha ez nem történik meg, nem tudjuk naprakészen tartani a leltárt, ennek felderítése és pótlása nem része a szolgáltatásnak, ezt eseti adminisztrációs feladatként végezzük el.

    A rögzítéshez szükséges adatok:
    • Termék számlán szereplő neve
    • Termék széria száma
    • Beszerzés dátuma
    • A termék garancia ideje (hónapban megadva)
    • Melyik munkatárshoz került az eszköz?

Az érkező és távozó kolléga tényét részünkre írásban kell jelezni, érkezéskor, hogy milyen eszközöket kap a kolléga, távozáskor, hogy milyen eszközökkel kell elszámolnia.

A nyilvántartása és azonosítása érdekében az eszközökre ragasztunk egy saját azonosító címkét AS-XXXX formátumban.

Támogatás típusaEgységEgység típusaNettó egységárMegjegyzés
Hardver-szoftver inventory 1 szerződés szerint költségtáblázat 2.2 sora


inventory.1622636521.txt.gz · Utolsó módosítás: 2021/06/02 14:22 szerkesztette: Kovács Andrea