Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


utemezett_kiszallas

Ez a dokumentum egy előző változata!


Ütemezett kiszállás

Állandó partnereinknél a szerződés szerint előre egyeztetett időpontokban ütemezetten kiszállunk, és elvégezzük a szerződésben meghatározott rendszerkarbantartási feladatokat.
Ennek idő- és munkatartama a szerződésben rögzítve, de általában két óra.

Az alábbi feladatok tartoznak ide:

  • elsődlegesen az előre bejelentett felhasználói kéréseket feladatok, amelyeket nem tudunk elvégezni távolról, és várhatnak a kiszállás időpontjáig
  • a rendszer üzemszerű működést biztosító infrastruktúra átvizsgálása
  • számítógép(ek) karbantartása előre egyeztetve
  • kisebb informatikai eszközköltöztetés
  • eszközök, nyomtatók állapotának felülvizsgálata
  • hardveres tisztitások elvégzése
  • hardver-szoftver inventory felülvizsgálata esetleges változtatások menedzselése
  • IT szekrény felülvizsgálata (ha van ilyen)
  • fogyóeszközök átvizsgálása (ha szükséges)

Ez idő alatt elsődlegesen az alap infratruktúra karbantartását végezzük, de természetesen az előre bejelentett felhasználói problémákat is megoldjuk, tesszük ezt abban az esetben, ha a feladat nem végezhető el távoli asztal segítséggel.

Az ütemezett feladatok időpontja előre rögzítve van, ettől eltérni nem nagyon tudunk.. Ezért az egyéb, sűrgös szükséges eseti kiszállásokat ettől külön kezeljük.
Nem tartoznak ide az alábbi feladatok:

  • notebook, nyomtató karbantartás (ezt csak szerződőtt partnereinken keresztül végezzül)
  • garanciális és nem garanciális ügyintézés
  • nagyobb rendszerköltöztetések
  • kábelezés, végpont kiépítés (partnercégen keresztül tudjuk megvalósítani)
  • telefonrendszer bárminemű kezelése (kivétel, ha a szerződés tartalmazza)
  • bármilyen szoftver telepítés akár a szerverre, akár a munkaállomásokra (kivétel, ha előre egyeztetve lett)
utemezett_kiszallas.1600962654.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)