Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


utemezett_kiszallas

Ez a dokumentum egy előző változata!


Ütemezett kiszállás


Az átalánydíjas szerződés keretén belüli helyszíni kiszállás gyakoriságát, és tervezett időpontjait a szerződés tartalmazza. Ha a szerződésben nincs erre utalás, abban az esetben a helszíni kiszállás minden esetben a eseti díjazás szerint történik.
Ennek idő- és munkatartama a szerződésben rögzítve, de általában két óra.

Az alábbi feladatok tartoznak ide:

  • elsődlegesen az előre bejelentett felhasználói kéréseket feladatok, amelyeket nem tudunk elvégezni távolról, és várhatnak a kiszállás időpontjáig
  • a rendszer üzemszerű működést biztosító infrastruktúra átvizsgálása
  • számítógép(ek) karbantartása előre egyeztetve
  • kisebb informatikai eszközköltöztetés
  • eszközök, nyomtatók állapotának felülvizsgálata
  • munkaállomásoknál portalanítás, a számítógépház kitakarítása sűritett levegővel
  • a munkaállomás állapotának felmérése
  • notebook esetén külsőleg, és a lehetőségek szerint portalanítva, alaposabb kartbantartásra a notebook -ot szekszerzivben szállítjuk
  • nyomtató esetén - lehetőség szerint portalanítés, meghibásodás esetén szakszervízben szállítva
  • hardver-szoftver inventory felülvizsgálata esetleges változtatások menedzselése
  • IT szekrény felülvizsgálata (ha van ilyen)
  • fogyóeszközök átvizsgálása (ha szükséges)

Azoknál a cégeknél, ahol van ütemezett kiszállás, egyeztetve ütemezetten végezzük a karbantartást, ahol nincs ilyen szolgáltatásunk, ott eseti jelleggel.

Ez idő alatt elsődlegesen az alap infratruktúra karbantartását végezzük, de természetesen az előre bejelentett felhasználói problémákat is megoldjuk, tesszük ezt abban az esetben, ha a feladat nem végezhető el távoli asztal segítséggel.

Az ütemezett feladatok időpontja előre rögzítve van, ettől eltérni nem nagyon tudunk.. Ezért az egyéb, sűrgös szükséges eseti kiszállásokat ettől külön kezeljük.

Nem tartoznak ide az alábbi feladatok:

  • notebook, nyomtató karbantartás (ezt csak szerződőtt partnereinken keresztül végezzül)
  • garanciális és nem garanciális ügyintézés
  • nagyobb rendszerköltöztetések
  • kábelezés, végpont kiépítés (partnercégen keresztül tudjuk megvalósítani)
  • telefonrendszer bárminemű kezelése (kivétel, ha a szerződés tartalmazza)
  • bármilyen szoftver telepítés akár a szerverre, akár a munkaállomásokra (kivétel, ha előre egyeztetve lett

Az ütemezett kiszállás során a helyszínen megjelenő kolléga nem rendelkezik döntési és szervezési jogoasultsággal, ezért kérjük ügyfeleinket, hogy ezekkel a kéréseket ne neki tegyék fel.

Eszköz (munkaállomás, notebook, nyomtató) karbantartás

Az irodai munka elvégzésének milyensége nagy mértékben függ, hogy a számítógép vagy lapto, mint munkaeszköz mennyire van karbantartva. Munkánk során gyakran tapasztaljuk, hogy ezeket a munkaállomásokat, amelyeken a munkatársak dolgoznak, idő hiányában nagyon nehezen lehet karbantartani. Ezért igyekszünk a messzemenőkig figyelembe venni ezt a tényt, ezért a gépek karbantartását előre egyeztetetten igyekszünk elvégezni.

Azoknál a cégeknél, ahol van ütemezett kiszállás, egyeztetve ütemezetten végezzük a karbantartást, ahol nincs ilyen szolgáltatásunk, ott eseti jelleggel.

Az alábbi feladatokat tartalmazza ez a szolgáltatás:

Szoftveres karbantartás

  • lemez karbantartása töredezettmentesítése
  • firmware és driver frissítése
  • rendszeroptimalizálás
  • temp és szemét file-ok eltávolítása

Adminisztatív feladatok

  • hardver és szoftver leltár pontosítás
  • távmenedzsment szoftver ellenőrzése

A feladat költségei

A feladatot a helyszínen végezzük, azon ügyfelek részére akiknek erre vonatkozóan szerződésünk van, a szerződés keretén belül, ahol nincs ilyen szolgáltaltatás, eseti jelleggel.

utemezett_kiszallas.1602136765.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)