Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


admin_levelfelderites

Ez a dokumentum egy előző változata!


Admin postamesteri szolgáltatás

A cégünk által nyújtott domain, levelezési és tárhely szolgáltatások nem, vagy csak részben tartalmazzák a rendszerekkel járó technikai és administrációs feladatokat . Ennek oka, hogy az ügyfeleink egy részénél ezeket a feladatokat belső kolléga végzi el, illetve a kikalkulát költségek minimális költségek nem fedezik en munkák költségeit.

Mely feladatok tartoznak ide:

  • e-mail jelszó csere, jelszó megadás
  • új e-mail cím felvétele és beállítása a kliens gépen, megfelelő csoportokban helyezése
  • meglévő e-mail cím módosítása,
  • alias és továbbítási címek felvétele
  • tárhely kiosztással kapcsolatos feladatok.
  • levél felderítés: levél küldésével és fogadásával kapcsolatos problémák kezelése (kivétel a meg nem érkezett levél)
  • házon kívül, vagy egyáb automatikus válaszüzenetek beállítása
  • tiltás, BAN -olás feloldása
  • minden egyéb, a levelezéssel kapcsolatos feladat

Mely feladatok nem tartoznak ide (ezeket díjmentesen végezzük):

  • levelezési kvóta szükség szerinti emelése
  • postaláda arhiválási szolgáltatás beállítása
  • elküldött, de nem megérkezett levél felderítése a szerver elhagyásáig (SMTP log átadása)

Ezen feladatok elvégzésére három lehetőség van:

Saját feladatvégzés, amennyiben nem kívánja igénybevenni a szolgáltatást

Ebben az esetben az ügyfél egyik kijelölt munkatársa végzi el a feladatokat egy megadott könnyen kezelhető webes rendszerben.

https://adminmail.hu:8080

Ehhez segítséget itt talál:

https://www.ispconfig.org/documentation/user-manual/

A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót cégünktől tudja igényelni.

Admin postamesteri szolgáltatás

A szolgáltatás igénybevétele esetén az összes olyan feladatot, amely a levelezéssel kapcsolatos a cégünk végzi el.

Ennek költségét az alábbi táblázat tartalmazza:

Támogatás típusaEgységEgység típusaNettó egységárMegjegyzés
Admin postamesteri szolgáltatás 1 1.500,- átalánydíjas ügyfeleink részére
Admin postamesteri szolgáltatás 1 év 18.000,- átalánydíjas ügyfeleink részére
Admin postamesteri szolgáltatás 1 év 24.000,- nem átalánydíjas ügyfeleink részére

Eseti feladatként

Ha nem születik megállapodás vagy döntés, abben az esetben a felmerülő igényeket cégünk eseti munkaként kezeli az alábbi táblázatban szereplő díjazás szerint: Eseti szolgáltatási díjak és időablakok

Kérdések, feladatok, problámák

Eltűnt, nem talált levél

A levelezésben a lehetőségek a szerveren 30 napos tárolást engednek a véletlen vagy szándékos törlés esetében. Az AdminSys Kft. munkatársai soha, semmilyen esetben nem törölnek levelet az ügyfél postafiókjából-

Távozó kollégák levelezésének kezelése

Ha egy ügyfelenünktől távozik egy kolléga a levelezését igyekszünk a legnagyobb körültekintéssel kezelni, ezért kérjük az ügyfél technikai kapcsolatartó kollégáját, hogy figyelmesen olvassa el a leírást:

A távozó kolléga tényét kérjük, hogy mihamarabb közölje felénk telefonon (06-1-4453323, 06-30-919-1116), vagy e-mail, ben helpdesk@adminsys.hu címen:
A levél tárgya tartalmazza: kilépő kolléga: Példa Béla
A levél szövege: kollégának utolsó munkanapja, távozás után ki kapja meg a leveleit, és mi legyen a meglévő levelekkel.

(a vélhetően távozott kollégák fiókját szerverünk is figyeli, ezért az egy hónapnál régebben használt postafiókok estén mi veszünk fel hibajegyet)

Ha a technikai kapcsolatartó másként nem dönt nyolc napon belül , akkor az eljárás automatikusan a következő.
- a fiókot arhiváljuk és fél évig tároljuk a szerverünkön, ezután eltávolítjuk (lemásoljuk az ügyfél szerverére)
- a kolléga címét minden terjesztési csoportból eltávolítjuk
- a leveket a technikai kapcsolatartó (annak hiányában az ügyvezető) e-mail címére irányítjuk, amíg más döntés nem születik.

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk
a díj egyik esetben sem tartalmazza a learhivált levelek későbbi bármilyen kezelését!

BAN -olás, azaz levelezés tiltás feloldása

Gyakran előfordul, hogy az ügyfél új eszközre, telefon, tablet, gép próbálja beállítani a levelezését, és a szakszerütlen beállítások használata miatt a többszöri sikertelen bejeletnkezést a szerverünk védelmi rendszere betörésnek vélelmezi, ezért letiltja a hibás kérésről érkező kommunikáció publikus címét. Ebben az esetben csak az AdminSys Kft. munkatársa tudja feloldani ezt a tiltást, az ideig a kolléga, de akár a teljes iroda nem tud levelezni.

Ezért kérjük, hogy a beállítást nagy gondossággal végezzék el, és szükség esetén kérjék kollégáink segítsését (06-1-445-3323, 06-30-919-1116)
A levelezés beállításról erre a link -re kattintva talál információt.

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk

Levél felderítés: levél küldésével és fogadásával kapcsolatos problémák kezelése

Gyakran előfordul, hogy az ügyfél küld egy levelet a parnerének, és az nem érkezik meg, vagy fordítva, a partnertől vár egy levelet, ami nem érkezik. Az első eset a mi feladatunk, a második esetben segíteni tudunk a felderítésben, ha a levél nagyon fontos.

Ügyfelünk küldi a levelet, és az nem érkezik meg a címzetthez.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire anygol nyelven)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem igaz, akkor vizsgáljuk a problémát. A küldő és a partner e-mail címének, illetve a körülbelüli időpont ismeretében megvizsgáljuk a kiküldés körülményeit a levelező szerveren, Ezeket az informáckat megosztjuk a fogadó fél levelező rendszergazdájával (ha van ilyen)

A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk

A partner küldi a levelet és az ügyfél nem kapja meg.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire anygol nyelven)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem áll fent, akkpr a küldő féltől kérünk egy információs rendszer naplót, amelyből kiderül, hogy a levél a rendszerünkben kézbesítve lett. Ha nincs ilyen naplófile, vagy nekünk kell megvizsgálnunk a levél fogadásának tényét, ezt külön kérésre tesszük meg, és enne költségét nem tartalmazza az Admin Postamesteri szolgáltatás.
A feladat költsége:
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk.

admin_levelfelderites.1595773604.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)