GDPR (Online adatvédelem)
Üzemeltetési szolgáltatás
Egyéb kiegészítő szolgáltatások
Hálózati eszközök felügyelete, karbantartása
Felügyelt vírusvédelmi szolgáltatás
Admin domain, levelezési és webes szolgáltatások
Adminisztációs és egyéb feltételek
GDPR (Online adatvédelem)
Hálózati eszközök felügyelete, karbantartása
Felügyelt vírusvédelmi szolgáltatás
Admin domain, levelezési és webes szolgáltatások
Adminisztációs és egyéb feltételek
Ez a dokumentum egy előző változata!
A cégünk által nyújtott domain, levelezési és tárhely szolgáltatások nem, vagy csak részben tartalmazzák a rendszerekkel járó technikai és administrációs feladatokat . Ennek oka, hogy az ügyfeleink egy részénél ezeket a feladatokat belső kolléga végzi el, illetve a kikalkulát költségek minimális költségek nem fedezik en munkák költségeit.
Ezen feladatok elvégzésére három lehetőség van:
Ebben az esetben az ügyfél egyik kijelölt munkatársa végzi el a feladatokat egy megadott könnyen kezelhető webes rendszerben.
Ehhez segítséget itt talál:
https://www.ispconfig.org/documentation/user-manual/
A belépéshez szükséges felhasználónevet és jelszót cégünktől tudja igényelni.
A szolgáltatás igénybevétele esetén az összes olyan feladatot, amely a levelezéssel kapcsolatos a cégünk végzi el.
Ennek költségét az alábbi táblázat tartalmazza:
| Támogatás típusa | Egység | Egység típusa | Nettó egységár | Megjegyzés |
|---|---|---|---|---|
| Admin postamesteri szolgáltatás | 1 | hó | 1.500,- | átalánydíjas ügyfeleink részére |
| Admin postamesteri szolgáltatás | 1 | év | 18.000,- | átalánydíjas ügyfeleink részére |
| Admin postamesteri szolgáltatás | 1 | év | 24.000,- | nem átalánydíjas ügyfeleink részére |
Ha nem születik megállapodás vagy döntés, abben az esetben a felmerülő igényeket cégünk eseti munkaként kezeli az alábbi táblázatban szereplő díjazás szerint: Eseti szolgáltatási díjak és időablakok
A levelezésben a lehetőségek a szerveren 30 napos tárolást engednek a véletlen vagy szándékos törlés esetében. Az AdminSys Kft. munkatársai soha, semmilyen esetben nem törölnek levelet az ügyfél postafiókjából-
Ha egy ügyfelenünktől távozik egy kolléga a levelezését igyekszünk a legnagyobb körültekintéssel kezelni, ezért kérjük az ügyfél technikai kapcsolatartó kollégáját, hogy figyelmesen olvassa el a leírást:
A távozó kolléga tényét kérjük, hogy mihamarabb közölje felénk telefonon (06-1-4453323, 06-30-919-1116), vagy e-mail, ben helpdesk@adminsys.hu címen:
A levél tárgya tartalmazza: kilépő kolléga: Példa Béla
A levél szövege: kollégának utolsó munkanapja, távozás után ki kapja meg a leveleit, és mi legyen a meglévő levelekkel.
(a vélhetően távozott kollégák fiókját szerverünk is figyeli, ezért az egy hónapnál régebben használt postafiókok estén mi veszünk fel hibajegyet)
Ha a technikai kapcsolatartó másként nem dönt nyolc napon belül , akkor az eljárás automatikusan a következő.
- a fiókot arhiváljuk és fél évig tároljuk a szerverünkön, ezután eltávolítjuk (lemásoljuk az ügyfél szerverére)
- a kolléga címét minden terjesztési csoportból eltávolítjuk
- a leveket a technikai kapcsolatartó (annak hiányában az ügyvezető) e-mail címére irányítjuk, amíg más döntés nem születik.
A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk
a díj egyik esetben sem tartalmazza a learhivált levelek későbbi bármilyen kezelését!
Gyakran előfordul, hogy az ügyfél új eszközre, telefon, tablet, gép próbálja beállítani a levelezését, és a szakszerütlen beállítások használata miatt a többszöri sikertelen bejeletnkezést a szerverünk védelmi rendszere betörésnek vélelmezi, ezért letiltja a hibás kérésről érkező kommunikáció publikus címét. Ebben az esetben csak az AdminSys Kft. munkatársa tudja feloldani ezt a tiltást, az ideig a kolléga, de akár a teljes iroda nem tud levelezni.
Ezért kérjük, hogy a beállítást nagy gondossággal végezzék el, és szükség esetén kérjék kollégáink segítsését (06-1-445-3323, 06-30-919-1116)
A levelezés beállításról erre a link -re kattintva talál információt.
A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk
Gyakran előfordul, hogy az ügyfél küld egy levelet a parnerének, és az nem érkezik meg, vagy fordítva, a partnertől vár egy levelet, ami nem érkezik. Az első eset a mi feladatunk, a második esetben segíteni tudunk a felderítésben, ha a levél nagyon fontos.
Ügyfelünk küldi a levelet, és az nem érkezik meg a címzetthez.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire anygol nyelven)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem igaz, akkor vizsgáljuk a problémát. A küldő és a partner e-mail címének, illetve a körülbelüli időpont ismeretében megvizsgáljuk a kiküldés körülményeit a levelező szerveren, Ezeket az informáckat megosztjuk a fogadó fél levelező rendszergazdájával (ha van ilyen)
A feladat költsége:
- Admin Postamesteri szolgáltatás igénybevétele esetén díjmentes
- ellenkező esetben a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk
A partner küldi a levelet és az ügyfél nem kapja meg.
Gyakori hibák, magyarázatok a problémára
- az ügyfél elírja a partner e-mail címét: erről a rendszer válaszüzenet érkezik (tobbnyire anygol nyelven)
- a levél elmegy, de a fogadó félnél a Levélszemét mappában kerül (érdemes rákárdezni, hogy esetleg nincs -e ott)
Ha ezek egyike sem áll fent, akkpr a küldő féltől kérünk egy információs rendszer naplót, amelyből kiderül, hogy a levél a rendszerünkben kézbesítve lett. Ha nincs ilyen naplófile, vagy nekünk kell megvizsgálnunk a levél fogadásának tényét, ezt külön kérésre tesszük meg, és enne költségét nem tartalmazza az Admin Postamesteri szolgáltatás.
A feladat költsége:
- a munkáért a cégre vonatkozó egy óra munkadíjat számlázunk.