Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


eseti_szolgaltatas_a

Ez a dokumentum egy előző változata!


Eseti szolgáltatási díjak és időablakok

Szerződött ügyfeleink esetén, azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve anem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén eseti szolgáltatásként vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését!

Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük, illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog.

Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások, a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is.

A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedimegállapodás szerint eltérhetünk.

Szerkesztés

Munkanapokon munkaidőben (H-P: 08:00 - 17:00)


Támogatás típusa

Óradíj

Egység

Egység típus

Nettó egységár

Megjegyzés

„A” kategória (havi nettó 100 000,-Ft alatti átalánydíj esetén)
E-mail/ Telefonos segítségkérés 1alkalom3 000,-Ft
Távoli asztal segítség6 000,-Ft15perc1 500,-Ft
Helyszíni munka (technikusi)6 000,-Ft30perc3 000,-Ftaz első órát teljesen kiszámlázzuk
Helyszíni munka (mérnőki)12 000,-Ft30perc6 000,-Ftaz első órát teljesen kiszámlázzuk
Technikai tanácsadás, ügyintézés6 000,-Ft1alkalom6 000,-Ft
Kiszállás6 000,-Ft1alkalom6 000,-Ft

Szerkesztés


Munkanapokon munkaidőn túl másfélszeres szorzót alkalmazunk díjainknál.

Szerkesztés

Hétvégén (P: 17:00 - H 08:00), munkaszüneti napokon az alapdíjak kétszeresét számoljuk fel.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

1, 2, 3. - a helszíni technikai tanácsadás, és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést, és két kiszállást fog jelenteni.

eseti_szolgaltatas_a.1547458006.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)