Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


eseti_szolgaltatas_b

Ez a dokumentum egy előző változata!


Eseti szolgáltatási díjak és időablakok

Szerződött ügyfeleink esetén, azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve anem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén eseti szolgáltatásként vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését!

Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük, illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog.

Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások, a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is.

A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedimegállapodás szerint eltérhetünk.

Szerkesztés

Munkanapokon munkaidőben (H-P: 08:00 - 17:00)

Támogatás típusaÓradíjEgységEgység típusaNettó _PARATABLE_INS_egységár^Megjegyzés| |E-mail / Telefonos segítségkérés| |1|alkalom|2 500,-| | |Távoli asztal segítség|7 200,-|15|perc|1 800,-| | |Helyszíni munka _PARATABLE_INS_(technikusi)7 200,-30perc3 600,-az első órát teljesen _PARATABLE_INS_kiszámlázzuk| |Helyszíni munka _PARATABLE_INS_(mérnöki)11 500,-30perc5 750,-az első órát teljesen _PARATABLE_INS_kiszámlázzuk| |Technikai tanácsadás, _PARATABLE_INS_ügyintézés 1 7 200,-1alkalom7 200,-
Kiszállás6 000,-1alkalom6 000,-

Szerkesztés

Munkanapokon munkaidőn túl másfélszeres szorzót alkalmazunk díjainknál.

Szerkesztés

Hétvégén (P: 17:00 - H 08:00), munkaszüneti napokon az alapdíjak kétszeresét számoljuk fel.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

1, 2, 3. - a helszíni technikai tanácsadás, és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést, és két kiszállást fog jelenteni.

eseti_szolgaltatas_b.1547456617.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:45 (külső szerkesztés)