Felhasználói eszközök

Eszközök a webhelyen


eseti_szolgaltatas_b

Ez a dokumentum egy előző változata!


Eseti szolgáltatási díjak és időablakok

Szerződött ügyfeleink esetén, azokra a munkákra, ami nem tartozik a szerződés hatálya alá, illetve anem szerződött ügyfeleink részére megkeresés esetén eseti szolgáltatásként vállaljuk a informatikai feladatok elvégzését!

Díjtáblázatunkat minden leendő ügyfélnek a kapcsolat első felvételekor ismertetjük, illetve később az értesítő leveleinkben mindig szerepelni fog.

Ezekre a munkákra nem érvényesek az időkeret vállalások, a munka elkezdése minden esetben egyéni megállapodás. A szerződött ügyfeleink természetesen minden esetben előnyt élveznek e téren is.

A szerződött ügyfeleink esetén a díjazástól egyedimegállapodás szerint eltérhetünk.

Szerkesztés

Munkanapokon munkaidőben (H-P: 08:00 - 17:00)

Támogatás típusaÓradíjEgységEgység típusNettó egységárMegjegyzés
„B” kategória (havi nettó 100 000,-Ft alatti átalánydíj esetén)
E-mail/ Telefonos segítségkérés 1alkalom3 300,-Ft
Távoli asztal segítség6 600,-Ft15perc1 650,-Ft

Szerkesztés


Munkanapokon munkaidőn túl másfélszeres szorzót alkalmazunk díjainknál.

Szerkesztés

Hétvégén (P: 17:00 - H 08:00), munkaszüneti napokon az alapdíjak kétszeresét számoljuk fel.

Az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

1, 2, 3. - a helszíni technikai tanácsadás, és a garanciális ügyintézés díja nem tartalmazza a kiszállás díját. A garanciális ügyintézés abban az esetben, ha az eszközért kell mennünk és vissza kell vinnünk, egy óra ügyintézést, és két kiszállást fog jelenteni.

eseti_szolgaltatas_b.1547457549.txt.gz · Utolsó módosítás: 2020/12/04 17:46 (külső szerkesztés)